jente el gutt???

Hoppetussa28

Lykkelig Gravid ;)
Oktobermirakler 2013
HEISANN;)

Jeg har vært skikkelig dårlig de første 3 mnd å nesten ikke gjort annet enn å ligge på soffan
vært så svimmel å ikke orket spes mye.
kastet opp en del osv. i dag er jeg 12 uker +2 å er liggende med kraftig hodepine

noen som har vært mere dårlig de første mnd med jenter enn med gutta ?

jeg var veldig ille dårlig med jenta jeg har fra før,mens med gutten var det ikke så ille.....

noen med erfaringer å dele???

Jeg var skikkelig dårlig fram til fødsel med jenta å ikke et snev kvalm med gutten ;) Nå er jeg dårlig igjen så er riiimelig sikker på at dette er en jente:)

jeg kaster ikke opp lenger da, men kvalmen er der enda spesielt om jeg er sliten eller har stressa
å nå har jeg begynt med hodepine som ikke går over så lett.....

Har to gutter å dem var jeg "lettere" kvalme med, men det var sånn at jeg holdte ut på jobb.
Denne gangen er det ei jente å jeg har vært kjempe kvalm og fult sykemeldt. Spydd mye, har også hodepine med det kommer av lavt jernmangel. :)

Med min første var jeg ikke kvalm ett sekund, fikk ei jente! ;) Denne gangen har jeg vært ekstremt kvalm, vet ikke kjønn ennå... Skal på OUL 3. april!

med vesla var jeg frisk og fin til ca uke 20.. da streika nyrene.. fikk nyresvikt.. bekkenløsninga blei helt forjævelig.. og jeg fikk svf..

denne gangen er formen også vært bra.. har vært veldig sliten da.. også har jeg en del sterke kynnere.. men ikke noe kvalme denne gangen heller.. håper jeg slipper å bli syk igjen.. det var alt annet enn moro :/ litt angst for det!!

Back
Topp