JENTE 2.8 ÅR, SELGES...

suprAnirac

Forumet er livet
Jente på 2,8 år selges til høystbyende. Prater og gjør seg forstått, er ikke tørr enda, spiser selv. Er sjenert ved nye omgivelser. Er frisk og aktiv, går gjennom en "trass-periode" nå.
Gi bud!

[8D]

ja tenk om vi kunne gjort det når di er i trass alderen og puperteten[:D]

uffda[:D] men send henne til meg ett par dager da vel?

hehehehe,har hatt samme tanker av og til jeg også.....trass alderen ja....[:'(]

Jeg har ikke merket noe til denne trass greiene du snakker om jeg vennen. Men så har jeg jo vært på jobb den siste uken også da. 

Har du ikke noen besteforeldre du kan sende henne til..
skulle hatt kost-barnehage haha.. kostskole er så aldersdiskriminerende..

Uff stakkars deg... kan ikke hjelpe deg her, er overhode ikke glad i barn, så jeg hadde sikkert klikka på henne selv [:D] 
Lykke til, det er sikkert ikke bestandig like lett!

Det er ikke seriøst ment nei... Det er ille akkurat når det står på! Men hu er ikke umulig hele dagen.

Her er min umulige trass jente i dag. Har en sterk vilje, og vet hva hun vill. Nøtter ikke å løpe runt for meg og si nei, nei hele dagen. Så jeg velger mine kamper med omhu. Siden det regnet og var hustri i dag, tok vi en inne dag. Og da ville hun være Tingeling i hele dag...!
MIN SØTE TINGELING!  Mamma er fryktelig gla i deg! Ville aldri, aldri selge deg! Ikke for all værdens penger, da får vi heller være fattige, men ha hverandre. [:D]

Nydelig skjønn jente dere har[:)]

Hvis du vil kan vi godt bytte litt, du får min "herlige" 10 åring.... så kan du få lære noen nye banneord og til og med få forklaring på dem, eller lure på hvor han har gjort av seg når han skulle vært hjemme klokka fire og ikke viser seg før klokka sju, og svarer "aner ikke" på annenhvert spørsmål og ikke gidder høre etter på noe som blir sagt...[8|]

så søt.....den stillige drakten[:D]

kjempeskjønn var hun og du kan helt klart sene henne hit en dag[:D]

jenten din er super duper søt [:)] Og hun ser ut som en gladjente [:D]

Nydelig jente du har, håper du ikke selger henne c",)
                         Vi venter vår førstefødte, så jeg gleder meg til å kunne få litt erfaring som mamma selv. Barn er ikke så enkle å ha med å gjøre når de kommer til en viss alder, men heldigvis går det over av seg selv.

Back
Topp