Jente 14 pisket til døde for UTROSKAP ! ??? (LINK)

ORIGINAL: Flaskemamma

ORIGINAL: STJERNE*

ORIGINAL: Flaskemamma

fyyy faan!!! hadde skutt dem om jeg hadde møtt dem. nei det hadde blitt for snilt,,

høvla de opp med en rusten osthøvel, og klipt av snoppen deres cm for cm med avbitertang!!! det hadde vært fin straff for sånne drittsekker !

men det var jo rart at hu som bare var 14 år skulle ha et forhold til en gubbe på 40 da???!!!

var neppe frivillig[&o]
nei sant.. grrrrrrrrrrrrrrr... gammel gris som bruker små jenter, han var jo gift å det svinet!!

hva slags straff fikk han?

Det er en del av sharialovene som de snakker så varmt om...

Bare sånn for og få det med, er ikke alle muslimer som snakker så varmt om den altså...eller følger den...

Men helt ening, helt jævelig!

Var vel heller gammer'n som tok jenta tenker jeg.

Fy fader, jeg har så lite til overs for det der straffe opplegget til muslimene. Pisking og steining og brenning. Kunne vel heller hatt slike straffer på voldtektsmenn og pedofile.
stakkars lille jente[&o]
godt det ikke er alle muslimer som er glad i dette.
vi har med dyr å gjøre som driver å straffer andre mennekser på den måten.

Gammer'n stakk visst fra straffen sin, så han blir nok steina eller hengt om de får tak i han.

ORIGINAL: *Prinsessa

Var vel heller gammer'n som tok jenta tenker jeg.

Fy fader, jeg har så lite til overs for det der straffe opplegget til muslimene. Pisking og steining og brenning. Kunne vel heller hatt slike straffer på voldtektsmenn og pedofile.
stakkars lille jente[&o]
godt det ikke er alle muslimer som er glad i dette.
vi har med dyr å gjøre som driver å straffer andre mennekser på den måten.

Gammer'n stakk visst fra straffen sin, så han blir nok steina eller hengt om de får tak i han.

håper de steiner han [:@][:'(]

Leste det der på vg! helt sykt!

Back
Topp