Jenta mi

Trultemor90

Forelsket i forumet
Har blitt skikkelig mammadalt den siste uken.. Jeg skal gjøre alt å hun er ekstra klengete og kosete.. Jeg synes det er litt kjekk og for hun er som regel ikke så kosete av seg...
lurer på om det har noe med at hun merker forandringer.. At det kommer snart ny baby i hus og trenger derfor litt ekstra oppmerksomhet..
,
flere som har det sånn?

Hehe, ja, merker at guttungen her skal kose og dille og dalle veldig mye med meg om dagen :) Nå er han en pappagutt til vanlig, så det er jo litt uvant... Men koselig også :)

Hvor gammel er jenta di?

Sånn er det med mine også. De klenger og maser mer enn vanlig. Veldig spente på lillesøster eller lillebror, samtidig som de nok skjønner at det innebærer en skikkelig omveltning her hjemme. De er fire og snart tre:)

Sent from my HTC Desire S using BV Forum

ja alderen kan jo ha litt å si.. er veldig spent på hvordan hun reagerer når lillebror eller lillesøster kommer.. tenker hun syns det er veldig stas men kan tenke meg at hun kommer til å reagere litt når hun må dele oppmerksomhet..

Minste snuppa her og:-)
Synsåest det er stas jeg,da hun har vert en skikkelig pappajente tidligere og no er det bare mamma:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

jenta mi på 2,5 år er også skikkelig dalt. Har vært det siden i høst, så det kan ha med baby i magen å gjøre.

Back
Topp