Jenta mi og "sofaen" *bilde*

©Smartass

Forumet er livet
@

Så koselig bilde. Jeg synes det ser riktig trivelig ut, og så mange dere har plass til da:)

Så søt! [:D]

Blir nok bra med trekk til sofaen ja.. [:)] Men det så i grunn ganske behagelig ut!

Bare synd at jeg nå hele 3!! ganger har gått glipp av bilde i den andre tråden.. [>:]

Nydelig tulle[:D]
men syns det ser veldig upraktisk ut med bare madrass på gulvet egentlig jeg da...

så søde hu e då [:D]

takk[:D]

hun er knallfin

For ei nyyydelig jente du har! 
Nå, hvordan er det å være "jentemamma" så langt, du som var så guttefiksert?[8D] Eller du har kanskje ikke fått kjenne så mye på det, med alt styret som har vært med sykdom hos barna?[&:]

Sofaen blir nok fin den også[:D]

ORIGINAL: MammaOkt

For ei nyyydelig jente du har! 
Nå, hvordan er det å være "jentemamma" så langt, du som var så guttefiksert?[8D] Eller du har kanskje ikke fått kjenne så mye på det, med alt styret som har vært med sykdom hos barna?[&:]

Sofaen blir nok fin den også[:D]

Haha, husker du eller..?[:D] "Kan jo ikke ha jente jeg!![X(] Hva gjør man med jenter da lizm?[:-]"
Men det gikk seg til før hun ble født, og er helt fantastisk![:D] Alle burde ha en jente eller 3![:D]

ORIGINAL: Nawroz

Hun er sååå skjønn

Nyyyydelige øyne

ORIGINAL: ©Smartass For Life!

Haha, husker du eller..?[:D] "Kan jo ikke ha jente jeg!![X(] Hva gjør man med jenter da lizm?[:-]"
Men det gikk seg til før hun ble født, og er helt fantastisk![:D] Alle burde ha en jente eller 3![:D]

Hihi, følte det litt slik når jeg skulle bli mamma til en gutt. Hva visste jeg om gutter (babyer that is hehe) liksom?[8|][:D]

Næmmen heeei, lille finjenta! 

Herlighet for en vakker liten snuppe!!!! <3 <3
Fikk lyst til å bite i de bollekinnene[:-][:-][:-] Skal ikke gjøre det da :P

Sitteplassen ser jo utrolig kselig ut :)

ORIGINAL: *yummymummy*

Nydelig tulle[:D]
men syns det ser veldig upraktisk ut med bare madrass på gulvet egentlig jeg da...

Upraktisk er ordet!!

For ei nuuuudelig jente[:D]

Back
Topp