Jenta mi og pupp..

loveorhate

Glad i forumet
Emma elsker puppen, men nå i det siste har hun begynt å grine nåe hun har sugd litt, det er pga at hunplutselig har begynt å få veldig mye lyft i magn og derfor ikke klarer å slappe av, er dte noen som har hatt det lignende?? Hun har tatt puppen heletiden og gjør det nå også bare til opplysning..
 
Hei!
 
Det kan være at hun blir sint fordi hun ikke får det fort nok. Med en gang du begynner å gi henne fosser jo melken, men etter en stund avtar det og noen unger liker ikke det. Kan jo også være luft. Det merker du jo viss hun slutter etter hun får rapet litt.
 
Det opplever jeg daglig, det er fordi han sliter med luft
 
Takk for alle svar.. Jeg vil jo hjelpe henne, men det er ikke så enkelt. Hun har aldri hatt så mye luft i magen som hun har hatt den siste uken.. Får håpe det går over etterhvert.. Har ikke slit med dette før, om vil apsolutt IKKE slutte å amme, det er så herlig.. Får faktisk tårer når jeg tenker på at jeg kan risikere at hun ikke vil ha etterhvert.. Hun spiser jo nr hun har fått prompet, men er ganske slitsomt i lengden..
 
Hei igjen Emma.
 
Har ett litt annet problem jeg da.
Markus vil IKKE ha puppen han, jeg har pumpet meg og funnet ut at jeg har mer enn nok mat til han selv, men han vil ikke drive det skikkelig ut selv, han blir så sliten og oppgitt.
Jeg melker tungt sier helsesøster, kan visst få en spray som dette skal hjelpe på.
Han har gått ned også, etter at vi kom
hjem fra sykehuset.
Han tar ikke skikkelig tak i puppen, og jeg har fått hjelp både fra jordmor og helsesøster, men nå sier de at jeg bare må gi han tillegg etter amming.
Jeg har pumpet meg som jeg skrev, men han vil ikke ha denne melken heller, bare collett.
Frykterlig vanskelig situasjon, jeg vil jo så veldig gjerne amme han selv.
Me nåmå han jo engang ha i seg mat, så da får det bare bli collett da.
Syns ikke jeg gjør annet enn å pumpe meg og gi bryst + flaske, syns hele døgnet går med til mat.
Skulle ønske jeg klarte å amme selv ja, hadde vært så mye enklere liksom, også er det mye mer kos med puppen også.
Men nå må jeg vel bare finne meg i å gi han fra flaske, mat må han jo ha stakkas liten.
Trodde det skulle være enkelt å amme jeg, men da tok jeg veldig feil.
Og Markus er ikke mer enn 2 uker (imorgen)
Har jo ikke gitt opp, men får det ikke til heller [:(]
  
 
Back
Topp