Jenta mi hylskriker

A.Msinmamma

Glad i forumet
når jeg legger henne ned...Vært sånn i 3 dager nå, hun er stuptrett men bare skriker, tar henne jo opp igjen å da er hun helt rolig... Hun sovner til slutt da å da sover hun godt på natta, samme problem på dagen også, har lagt pute under henne å det virker som det hjelper...
Så jeg tenkte litt på ørebetennelse? Hun er 8 mnd.. Men hun har ikke feber da?

Noen råd??

Kan det være at hun er overtrøtt? Hvis vi legger frøkna her for seint, type stuptrøtt, kan hun være et mareritt å legge.
Ellers koster det jo ingenting å ta turen til legen, om du mistenker ørebetennelse. Snuppa mi viser ikke tegn til ubehag når hun har ørebetennelse, annet enn når hun blir lagt.

ORIGINAL: nate 85

Kan det være at hun er overtrøtt? Hvis vi legger frøkna her for seint, type stuptrøtt, kan hun være et mareritt å legge.
Ellers koster det jo ingenting å ta turen til legen, om du mistenker ørebetennelse. Snuppa mi viser ikke tegn til ubehag når hun har ørebetennelse, annet enn når hun blir lagt.

Ja hun blir jo overtrøtt men jeg prøver å få henne til å sove jeg, men det nytter bare ikke...det tar 1 til 2 timer å få henne til å sove, for hun bare griner når hun blir lagt ned...
ja vi ringer legen i morra, greit med en sjekk!

Sønnen min har flere ganger hatt ørebetennelse uten feber! Fått antibiotika, pga av at han da var under 1 år! Nå pleier jeg å gi paracet i 3 dager, så ringe lege!

Jeg merker det med ørebetennelse stort sett ved legging, han legger seg alltid greit, men hylskriker da han har vondt!

ORIGINAL: A.Msinmamma

Ja hun blir jo overtrøtt men jeg prøver å få henne til å sove jeg, men det nytter bare ikke...det tar 1 til 2 timer å få henne til å sove, for hun bare griner når hun blir lagt ned...

Har du prøvd å legge henne tidligere?[:)]

Det kan jo være separasjonsangst.......

ORIGINAL: A.Msinmamma

Har du prøvd å legge henne tidligere?[:)]

Ja jeg har det..
Det blir nok legen i morgen!Jeg bare innbilte meg at dem hadde feber når dem hadde ørebetennelse men er ikke sikkert det da!
Begynner å bli nok nå, for tre uker siden gikk hun på pencilin for kraftig forkjøla, sist uke hadde hun vannkopper,hele kroppen var dekket å hun var skikkelig dårlig å nå dette!
Vil ha tilbaek den blide friske godjenta jeg![:(]

jeg ville heller tenkt tenner kanskje? for om man har tannverk/tannfrembrudd så gjør jo det også vondt når man ligger flatt.. syntes det hørtes så tidlig ut å få ørebetennelse. Er hun forkjøla? Da er det nemlig lettere for å få øreverk..

Kan vara det som nämns ovanför här men kan också vara så att hon helt enkelt är i en sån period kanske? Vet att min son hade en period runt 8 månaders åldern när det enda som hjälpte var att han fick somna på min arm i vår säng, det dög inte ens me pappas arm, var bara mamma som gällde o han hade innan detta lagt sig jättefint varje kväll. Det började väldigt plötsligt o höll på så ett tag men sen slutade han med det o det blev igen enkelt o lägga honom. Så här i efterhand så tror jag det berodde mycket på en blandning av separationsångest och tänder.

ORIGINAL: Aily

Kan vara det som nämns ovanför här men kan också vara så att hon helt enkelt är i en sån period kanske? Vet att min son hade en period runt 8 månaders åldern när det enda som hjälpte var att han fick somna på min arm i vår säng, det dög inte ens me pappas arm, var bara mamma som gällde o han hade innan detta lagt sig jättefint varje kväll. Det började väldigt plötsligt o höll på så ett tag men sen slutade han med det o det blev igen enkelt o lägga honom. Så här i efterhand så tror jag det berodde mycket på en blandning av separationsångest och tänder.

Ja jeg tenkte litt sånn seperajsonsangst, men samtidig hun hyler om jeg legger henne på fanget mitt å sånn å!Å om jeg prøver å legge meg sammen med henne å legge henne tett inntill meg...
Hun roer seg bare viss hun kommer litt opp liksom...

Eg tenkjer vondt i øyro, tenner, eller rygg [&:] Guten min HATA å ligge på ryggen, hylte som ein gal kvar gong me sku legge han, skifte bleie, eller la han på gulvet. Han sov veldig lite og då..Viste seg han var stiv i ryggen [&o] Tre gonger hos kiropraktor så var han god som gull. Dette er 2mnd sidan.

Har hatt ein periode no på rundt 4dager. Var hos legen i dag, ba om å sjekke øyro i tilfelle. Legen min er god, så han sjekka like godt alt, øyre, hals, brokk, mage, testikler og lytta på lungene! Alt var topp. Neste steg er ein tur tilbake til kiropraktor, men no sover han veldig godt Braut fram ei tann i dag, og no sover han kjempegodt [:)] Eg visste ikkje tenner kunne plage så sterkt over fleire dager, men kanskje det var det likevel!

Back
Topp