Jenta mi fikk 2 skjeer multekrem i går

Rosa Mirabella

Gift med forumet
Novemberlykke 2015
Januarlykke 2020
Marshmallows 2022
Stjerneskuddene 2024
Ja du leste rett..
Faren min passet henne når vi spiste dessert, og da jeg skulle bort å se til henne hadde hun krem rundt munnen! Det viste seg at faren min hadde gitt henne 2 skjeer multekrem!!! Hmf. Ble litt oppgitt, for man gjør jo ikke sånn eller? Hun har ikke hatt noen synlige reaksjoner på det da, heldigvis!

hun er bare litt over 3 måneder gammel, og hun fullammes.

ja det er nok ikke bra å gi de multekrem når de er rett over 3 mnd nei..!!

Godt hun ikke har hatt noen reaksjoner da :)

off ikke bare bare med disse besteforeldrene!
godt hun ikke har reagert da hvertfall :)

Sorry, men det hadde klikket for meg rett og slett!!

Haha, besteforeldre altså!!
Tror jeg hadde blitt ganske oppgitt og sint selv..
Men vesla var nok fornøyd, da[:D]
Godt hun ikke har fått noen reaksjon!
Siden hun ikke har fått det enda, slipper hun nok unna..[:)]

Takk for forståelsen dere. Ja jeg ble sint, og jeg fikk sagt tydelig ifra. Ble satt ut, for jeg vet jo bl annet art de små ikke skal få i seg kumelk (i dette tilfellet kremfløte), før de er 10-12 måneder gamle. Men jeg klarte ikke å være langsint. faren min er 60 år, og visste rett og slett ikke bedre.. Han mente det godt han. Tror ikke han kommer til å våge å gjøre det igjen da[8D]

ORIGINAL: *Hønemamma*

Haha, besteforeldre altså!!
Tror jeg hadde blitt ganske oppgitt og sint selv..
Men vesla var nok fornøyd, da[:D]
Godt hun ikke har fått noen reaksjon!
Siden hun ikke har fått det enda, slipper hun nok unna..[:)]

Ja, hun hadde visst gitt utrykk for at hun likte det[8D]

Sånn er de her i familien også, er liksom tradisjon at de får smake en skje krem på dåpsdagen!
Hva er det da[:-]
Stefaren min prøvde seg i går på bursdag men fikk beskjed om at det var ikke lov[8D]
Skjønner godt du ble sint ja, det hadde jeg også blitt!

akkurat som oldemora her i huset. hun hadde linnea på fanget og satt å åt kake med krem. jeg visste at hun hadde sååååå lyst til å gi ho krem.
men jeg hadde sagt nei og hva faen ser jeg i sidesynest mitt 3 minutter etterpå. hun dytter teskjeea bort i munnen hennes.
NEI brøler jeg, ikke gi ho det, ho er 4 mnd og skal ikke ha sånn.
¨Hvor hun da sier: jammen hun ville ha og hun likte det[:-][:-]

Kjente jeg bare kokte inni meg og jeg klikka, ble temmelig irritert. Å sinnt blir jeg når jeg attpåtil har sagt det 1000 ganger at hun ikke skal ha.
Oldemora her i familien har fått mye nei nei nei nei...huff....men sånn er det bare.

skjønner at du ikke synes det var noe særlig.
spent på åssen det blir med denne minin om han blir tvangsfôra med krem og kaker. blir ikke aktuelt fra min side. her er det jeg som er kakemonster.

ORIGINAL: funnybunny85

off ikke bare bare med disse besteforeldrene!
godt hun ikke har reagert da hvertfall :)

ORIGINAL: *Prinsessa

akkurat som oldemora her i huset. hun hadde linnea på fanget og satt å åt kake med krem. jeg visste at hun hadde sååååå lyst til å gi ho krem.
men jeg hadde sagt nei og hva faen ser jeg i sidesynest mitt 3 minutter etterpå. hun dytter teskjeea bort i munnen hennes.
NEI brøler jeg, ikke gi ho det, ho er 4 mnd og skal ikke ha sånn.
¨Hvor hun da sier: jammen hun ville ha og hun likte det[:-][:-]

Kjente jeg bare kokte inni meg og jeg klikka, ble temmelig irritert. Å sinnt blir jeg når jeg attpåtil har sagt det 1000 ganger at hun ikke skal ha.
Oldemora her i familien har fått mye nei nei nei nei...huff....men sånn er det bare.

skjønner at du ikke synes det var noe særlig.
spent på åssen det blir med denne minin om han blir tvangsfôra med krem og kaker. blir ikke aktuelt fra min side. her er det jeg som er kakemonster.

Oj. Da hadde seriøst jeg også klikket!!!

ORIGINAL: Nina*Pina

Sånn er de her i familien også, er liksom tradisjon at de får smake en skje krem på dåpsdagen!
Hva er det da[:-]
Stefaren min prøvde seg i går på bursdag men fikk beskjed om at det var ikke lov[8D]
Skjønner godt du ble sint ja, det hadde jeg også blitt!
ja takk, det var flere som spurte om i dåpen til lisja om hu kunne få smake litt krem! øøøh, nei!!! besteforeldre alltså..

ORIGINAL: Rosa Mirabella

Takk for forståelsen dere. Ja jeg ble sint, og jeg fikk sagt tydelig ifra. Ble satt ut, for jeg vet jo bl annet art de små ikke skal få i seg kumelk (i dette tilfellet kremfløte), før de er 10-12 måneder gamle. Men jeg klarte ikke å være langsint. faren min er 60 år, og visste rett og slett ikke bedre.. Han mente det godt han. Tror ikke han kommer til å våge å gjøre det igjen da[8D]

Nei skjønner jo godt at du ikke kan være langsint, stakkar han ville jo bare gi en liten smaksprøve.. :)

Men besteforeldre altså... Går deg på nervene noen ganger.
Jeg hadde BV treff her hjemme, med besøk av Minibønna, Nurkis, Kanutten og *Prinsessa. Så kom plutselig pappa og stemoren min innom, helt "tilfeldig". De VISSTE at jeg hadde besøk. Men det var ikke poenget...
Poenget var at Simen lå ute i vogna og sov da de kom, hadde kanskje sovet 45 min. Så VEKKET de han, bare for morro skyld. Jeg skjønner at de gjerne ville hilse på han, men at de alikevel vekket han når jeg SA at de ikke skulle gjøre det!
Resultatet var en sur og sutrete baby som ikke hadde fått sovet luren sin...

Så noen ganger kan besteforeldre være slitsomme...

ORIGINAL: *Minibønna*

sign. hadde blitt så ut av en annen verden forbanna!!!

Skjønner du ble sur ja.. Men de er jo herlige også da disse. Hadde nok ikke klart å være sur på pappa om han hadde gjort det.De vil jo bare barnebarna det beste og trodde nok snuppa de ville bli fornøyd med litt multekrem=) Men sagt at det ikke er noe greit på enda en stund da

De tåler heldigvis mer enn man tror, når de får noe de ikke skal ha[:D]

jeg hadde seriøst klikka i vinkler[>:]

ORIGINAL: *Minibønna*

Jepp, me too!

Og det er ikke nå de får evt reaksjoner... Ikke nødvendigvis.. De kan komme seinere i livet også, som tarmproblemer... er en grunn til at de ikke skal gi små babyer melkeprodukter..

Er de dumme eller uvitende...? Hadde tilta jeg om min e foreldre hadde gjordt det!!

Back
Topp