Jenta mi er slapp og sover MYE.

Kaosbarn ilf.

Elsker forumet
Hun har litt gulsott, så da blir de jo litt ekstra slappe, men blir litt bekymret likevel. Hun har sovet i omtrent hele dag, puppet ca. 5 ganger ca. 5-10 min i gangen - så sovner hun ved puppen.. Er nesten umulig å vekke henne da. Hjalp ikke å skifte bleie engang..

Var på helsestasjonen i formiddag, og de syntes hun så frisk ut - så det er jo beroligende.

Skal tilbake på fredag for å se om hun har lagt på seg til da, jeg har jo MASSE melk, men hun drikker jo så kort tid av gangen. Også gulper hun opp endel også..

Akkurat som Mathias... [;)] Tror ikke du trenger å bekymre deg. Stort sett så sover han "hele tiden" - i går kveld hadde han ny rekord med 2 timer i våken tilstand i et strekk. [;)] Selv om de sover mye, så trenger det ikke å bety at de er "slakke".
Les det du kommer over både her på BV (på forsiden - bruk søke-motoren om så var), og andre plasser.

Noen barn trenger ikke mer enn 10 minutter på puppen. Det er nå de siste dagene at Mathias har begynt å bruke mer tid.

Ok [:)]

Ikke greit å være førstegangs-hysterisk-mamma! [8D] I sted lå hun ved puppen i hele 15min!! [:)]

Hehe forstår deg så godt.... [;)] Man hører jo om barn som ligger ved puppen i minst 30 minutter, og så blir våre ferdige på 10 minutter... [:)] Står om akkurat dette på framsiden av BV i dag. [;)] Står også mye om soving. Jeg leser ALT jeg kommer over! [8D]

ORIGINAL: *Mina min*

Mina var også en sovedukke den første tiden. Var jo nesten "kjedelig" med baby hehe,, bare våken for å spise litt og få ny bleie[;)]

Hun hadde også gulsott så var litt ekstra slapp,,

men nå er det nå også det babyene helst gjør første tiden, sove, spise og baise.[:D] Plutselig begynner de å være masse våken[;)]

Ja, og da er de umulige å få til å sove igjen!! [8D][:D]

er ikke det normalt for nyfødte da. De har jo sovetid hele døgnet omtrent og ingenting våkentid

Godt å høre at det er flere i samme situasjon.. [:)] Skal på helsestasjon å veie henne på fredag , så skal amme henne så ofte som mulig frem til da.

Er vel vanlig at de sover så mye ja, sikkert ekstra mye når de har gulsott.. Håper hun kommer seg etterhvert [;)]

Back
Topp