jenta mi datt i bhg igår

Lÿcke

Første møte med forumet
Og hun landa rett på albuen.. den er ganske forslått, men ikke noe man blir svimmel av å se. Men, hun kvier seg veldig for å bruke den, holder den i ro mot magen og sier det er vondt når jeg trykker på overarmen. Hun vil ikke strekke den ut eller holde den ned, og jeg får heller ikke ta på henne klær!
Jeg bare lurer på om noen har vært borti noe lignende og om det viste seg det ikke var noe/var noe?
Er litt skeptisk iom at jeg nettopp var borte i en jente som brakk armen og at det grodde av seg selv...
ellers har hun bra allmentilstand, spiser og er fornøyd...

Hvis det ikke er bedre i morgen så ville jeg til legen... hun kan ha fått noe ut av ledd. Det er ikke godt :) Masse go bedring til mini :)

Hun bruker den ikke når hun leker og 'glemmer' seg heller?

Sent from my iPhone using BV Forum

Ringe lege!?

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app

Jeg tror jeg ville tatt en telefon til lege(vakten) i morgen, hvis det er likedan. Evt nå, hvis det hindrer henne fra soving o.l

Har vært borti det ja, dro til lege og fikk røntgen men det var ingenting :) Han er bare litt var for slikt og kvier seg litt sånn som du sier..​

Jeg ville dratt til legen en tur.

sendt fra Note 3 - sengekos

Har vært borti en unge som slo seg, vi bøyde armen ut og inn uten at han gråt - den viste seg å være brukket, men gutten hadde blitt lært at gutter ikke skal grine. Kulturforskjeller altså...

Har vært borti en unge som slo seg, vi bøyde armen ut og inn uten at han gråt - den viste seg å være brukket, men gutten hadde blitt lært at gutter ikke skal grine. Kulturforskjeller altså...
Stakkar.... :(

Back
Topp