Jenta mi bare gråter og gråter.. HJELP?!

*Millamor*

Elsker forumet
Linnea har fått vannkopper begynte lørdag. Hun har utslett over alt, og har hatt feber i 39 siden det, den går ned med febernedsettende, men ikke så lenge.
Hun har vært hos lege, og han mente det ikke var noe og gjøre.
Men saken er at hun gråter absolutt hele tiden? Hun sover ikke, kansje i 10 min ellers gråter hun..
Var deres barn slik når de hadde vannkopper?
Noen gode tips?

Vi har lite klær på henne for å holde temp nede, hun får mye vann i tilegg til melk.(melk vil hun bare ha litt av i motsetning til hva som er vanlig)
Vi bruker også kløstillende midel på kroppen (hvitvask)
Vi føler å ha prøvd alt men hun gjør ikke annet en Å GRÅTE..

Mamma hjerte mitt gråter[:(]

har ingen tips, men høres ut som hun ikke har det noe bra.... hva med å prøve legevakt?

god bedring til Linnea`en din[:)]

Har vært på legevakten på morgenen i dag, men de mener vi bare skal se ann videre.. Skal til lege på kontroll igjen Onsdag..
Men jeg får så vondt inni meg av at hun gråter, jeg skulle så ønske jeg kunne gjøre noe for at hun skulle ha det bra.

Kan umulig være bra og gråte absolutt hele tiden!

Jeg hadde denne diskusjonen med ei venninne i går.. vi brukte en spray fra a-derma.. som virker kjølende, men hun hadde hadde fuktige kalde kluter i kjøleskapet som hun hadde brukt, det hadde vist virket lindrende...

God bedring...

ORIGINAL: Tinha

Jeg hadde denne diskusjonen med ei venninne i går.. vi brukte en spray fra a-derma.. som virker kjølende, men hun hadde hadde fuktige kalde kluter i kjøleskapet som hun hadde brukt, det hadde vist virket lindrende...

God bedring...

Da skal jeg prøve det [:)]

kalde bad hjelper nok litt (ikke sånn kjempe kald:p men avkjølende)

kalde kluter er nok supert og ja. pass på at plassen hun sover på ikke er for varmt, varme gjør kløen så mye verre...

Stakkar lille jente.. God bedring!

prøv xylocain gele, den er msertstillende og kløstillende, kan hjelpe godt på vannkopper, uten resept på apoteket

ORIGINAL: CharterHedda

kalde bad hjelper nok litt (ikke sånn kjempe kald:p men avkjølende)

kalde kluter er nok supert og ja. pass på at plassen hun sover på ikke er for varmt, varme gjør kløen så mye verre...

Stakkar lille jente.. God bedring!

Takk for tips, sove kaldt gjør vi, men skal prøve ett bad ja[:)]

Ha natron i badevannet, det virker klølindrende....

Masse god bedring til tulla di[:)]

Stakkars lille...[:(] Hvitvask hjalp ikke på matheo, vi brukte en annen salve som jeg ikke husker, skal sjekke medisinskapet om den ligger der ennå......

Tusen takk dere.. Skal prøve alt av tips dere kommer, se om noe kan hjelpe henne. Jeg har sovet 2 timer på 24timer, så er jo helt utslitt selv også..

Hvor lenge varte vannkoppene på barna deres?

Nå har jeg sjekka medisinskapet! [:)]
Vi brukte en spray fra A-Derma, som heter Cytelium. Det ligner hvitvask, men funker bedre.
Og en salve som heter Xylocain som funka som bare rakkern.

Jeg har også hørt Zyrtec(allergimedisin) kan brukes ved voldsom kløe, men jeg ville snakka med en lege først.

God bedring!

ORIGINAL: Matheo`s mamma

Nå har jeg sjekka medisinskapet! [:)]
Vi brukte en spray fra A-Derma, som heter Cytelium. Det ligner hvitvask, men funker bedre.
Og en salve som heter Xylocain som funka som bare rakkern.

Jeg har også hørt Zyrtec(allergimedisin) kan brukes ved voldsom kløe, men jeg ville snakka med en lege først.

God bedring!

Cytelium er den vi har, men ser flere her skriver om Xylocain så skal kjøpe den i morgen..
Tusen takk[:D]

Samme med sønnen min.. Natt til idag var helt JÆÆÆVLIG !!
Jeg fikk Eurax (reseptfri) og Polaramine (resept) til han idag, og har ikke hørt et klynk siden 19:00.

Back
Topp