Jenta har kommet!

• Trådstarter Trådstarter Lykkesrus
  • Opprettet Opprettet
L

Lykkesrus

Guest
Ei litta prinsesse kom til verden den 3. oktober. Hadde en fin fødsel. kom inn med full åpning og tok ikke lange tia før vi hørte hennes første barneskrik:)

Hadde virkelig ikke trengt å beskymre med så mye for hvilke smerter en fødsel kan medføre, for jeg synes virkelig ikke dette var så voldsomt vondt:) Så et råd til de som enda ikke har født, ikke hør på alt dere blir fortalt eller leser! Det lager kun ekstra unødvendige bekymringer:) Lykke til!

Gratulere så masse :) 
Kjempe fint å lese om din fødselsopplevelse :) Er som oftest bare de som er ille som kommer frem :) Tusen takk :)

Gratulerer! Håper jeg sitter igjen med samme følelse som deg når knøttet mitt endelig er ute.. =)

Gratulerer så mye med den lille! Og godt å høre at du har hatt en fin fødsel. Håper vi er mange her i gruppen med samme sjebne.. ;)

Kos deg med den lille :)

Lykkesrus skrev:
Ei litta prinsesse kom til verden den 3. oktober. Hadde en fin fødsel. kom inn med full åpning og tok ikke lange tia før vi hørte hennes første barneskrik:)

Hadde virkelig ikke trengt å beskymre med så mye for hvilke smerter en fødsel kan medføre, for jeg synes virkelig ikke dette var så voldsomt vondt:) Så et råd til de som enda ikke har født, ikke hør på alt dere blir fortalt eller leser! Det lager kun ekstra unødvendige bekymringer:) Lykke til!

Takk:) synes det står alt for mye om vonde fødsler.

Gratulerer)

Det er godt å høre! selv om jeg har styrt unna de fleste fødselshistorier, har de aller fleste sagt at lykkerusen er mye sterkere enn smerten, hehe. Satser på det, jeg :-)

Og gratulerer så mye!!! :-)

Back
Topp