Jentå vår er litt liten....

ozon

Gift med forumet
Var hos jordmor en tur igår for jeg har vært litt svimmel i perioder.. blodtrykket er fint, og det er også blodprosenten.. Så jeg ble henvist til ultralyd samme dagen, noen timer etter.. Der sto alt fint til.. Ei frisk og fin lita jente.. Men... Hun var litt mindre enn normalt, så jeg skal tilbake om 3 uker.. For å sjekke da..

Noen som har vært borti dette? Hva kan det bety?

Vår jente var også lita, lå litt under i prosent. Men legen sa at det var ingen fare, for det var ikke så mye under normalen. Jeg måtte føde henne i uke 36 pga svangerskapsforgiftning. Fikk beskjed om at hun ville være mellom 2500 og 3100. Frida var 2550 gr. da hun kom til. Nå er hun snart 5 mnd. og er litt over 6000 gr. Hun har vært kvikk, glad i mat og blid hele tiden, selv om hun var lita. [:)]Du skal se alt går bare fint. Lykke til!

Vår jente er også litt under snittet (ca25%) har ligget under stort sett hele svangerskapet. Pga dette har jeg gått til kontroll på sykehuset ganske ofte, dette har til tider vært ganske slitsomt.
Jeg fikk beskjed om å ta livet me ro og ligge mest mulig siden morkaken jobber bedre nårr vi ligger.
Trenger ikke være noe galt me jenta deres fordi hun er liten, noen er ikke ment å være så store nårr de kommer til verden,men skal vokse seg større på utsiden...

Back
Topp