Jelegave til mannen

Smurfekringla

Gift med forumet
Arg... finner ikke på noe...
Vi har bestemmt at vi ikke skal bruke mer en 500kr på hverandre...
Men hva i alle dager kan jeg kjøpe?
Han har liskom alt syns jeg...[8|]

Forlsag?

Tror vi skal droppe det i år [:)] Ettersom så mye penger går til baby :) Men mulig det blir en liten ting i fra lillegutt til hver av oss da :)

Jeg har IKKE peiling kjenner jeg.. Og nå er det først farsdag (selv om han bare får en liten ting da), så har han bursdag den 30.Nov!! Så her er det 2 store og en liten gave å finne ut av [8|] håper de lager i b.hagen til farsdagen [8D]

OI... hehe, blir mye å gruble på for deg da[;)]

Men når er det farsdag a? Har ikek fått med meg at det er snart jeg...[8|]

Farsdagen er vel 2. søndagen i November.. Kommer nok snart masse reklamer på tv om det, spesielt fra Dressmann [;)]

Har bestemt oss for å ikke kjøpe noe i år vi. Lille gutten blir på en måte gaven til oss begge[:)]

ORIGINAL: silros

Forlsag?

Er det første barnet?

Kansje noen ting fra baby, sann søte ting. Verdens beste pappa kopp, skjorte, morgenkåpe, stelleveske eller handduk.

Farsdag er alltids rundt bursdagen min (12nov) eller på bursdagen min, i år er det den 8nov[:)]

ORIGINAL: Jenniz

ORIGINAL: silros

Forlsag?

Er det første barnet?

Kansje noen ting fra baby, sann søte ting. Verdens beste pappa kopp, skjorte, morgenkåpe, stelleveske eller handduk.

Farsdag er alltids rundt bursdagen min (12nov) eller på bursdagen min, i år er det den 8nov[:)]

Hihi, ja det var gode forslag det[:D]
Hadde det ikke vært for at han allerede har fått verdensbeste pappa kopp, håndkle, t skjorte allerede[&:] Morgenkåpe har han nettopp fått også... og stellevaeke har vi to av[;)]
Ja, er vært første barn...
Så noe fra babyen var ikke dumt...
Får tenke litt til... [:)]

Har rett og slett ikke peiling.. Sa at vi ikke trengte å kjøpe til hverandre i år, men det var visst ikke han helt enig i da..[8|] hmm.. like vanskelig hvert år..[&o]

Dette med julegave til samboer er alltid så vanskelig, så vi har gjort det slik at vi kjøper noe fint til oss istedet. I år blir det laptop til oss, fra oss [:)]

Men vi føler begge to at vi må kjøpe noe likevel, og da er vi jo like langt... Følger med på om det kommer noen bra tips her [:)]

skal ikke kjøpe noe dyr. d e tanken som e viktig. håper lille gutt kommer i god tid før jul, da skal eg gi han t-skjorte eller noe sånt med guttens bilde på den.
kanskje et par ullsokker eller noe morsomt i tillegg. [:D]

Samboern min har jo bursdag 21januar også da, så han får som oftest sin dyre gave da siden jeg kan kjøpe noe dyrere da på januarsalget, hehe[;)]

Men jeg tror han skal få noen små ting i gave. Åsso blir det gave kort på en klesbutikk, for han TRENGER bukser!!!! Åsso får han noe skikkeli bra te bursdagen sin[:)]

Åsso skal han få gavehefte med diverse seskuelle aktiviter, hehe. Det blir nokk morgengaven det, og da vet jeg med engang hva jeg må gjøre den morgonen, hahahahahaha[8D][8D][8D]

hmm det er alltid vanskelig synes jeg... men står jeg fast havner jeg alltid på klær[8D] De trenger alltids fornyelse i garderoben[;)] Eller en god parfyme, smykke, verktøy, eller rett og slett en gadget-ting, de fleste menn er vel interessert i noe form for duppeditter[8D]

Jeg har nettopp snakket med en kompis som har et studio hjemme, og han skal hjelpe meg å spille inn to sanger som jeg har laget til lillegutt, og dette er en overraskelse for sambo som skal få det til jul[:)] + noe klær får han sikkert også[8D]

ORIGINAL: Karri82

hmm det er alltid vanskelig synes jeg... men står jeg fast havner jeg alltid på klær[8D] De trenger alltids fornyelse i garderoben[;)] Eller en god parfyme, smykke, verktøy, eller rett og slett en gadget-ting, de fleste menn er vel interessert i noe form for duppeditter[8D]

Jeg har nettopp snakket med en kompis som har et studio hjemme, og han skal hjelpe meg å spille inn to sanger som jeg har laget til lillegutt, og dette er en overraskelse for sambo som skal få det til jul[:)] + noe klær får han sikkert også[8D]

Så utruli søtt gjort av deg!

Back
Topp