Jeksler

Mine3+2

Forumet er livet
jentene i juni13
It's gonna be May 2019
Snøkrystallene2021❄️
Trodde ikke de skulle komme før rundt 2 års alder?
Har fått sjekket munnen, og der er tanna ved siden av hjørnetanna på tur, blir hvit på tuppen.
Er de verre enn de første tennene?
 
Her er det kommet 3 jeksler.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Og de var verre ja. Løs mage. Feber. Sover dårlig. Survete

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Og de var verre ja. Løs mage. Feber. Sover dårlig. Survete

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Huff... trodde det skulle være et lite opphold i tann frembrudd.. hvor mange jekseler skal komme? Hun har vært veldig sur og grinete i det siste,mest på dagen.

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app
 
Huff... trodde det skulle være et lite opphold i tann frembrudd.. hvor mange jekseler skal komme? Hun har vært veldig sur og grinete i det siste,mest på dagen.

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app
4 skal vel komme nå :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Oi, her popper det opp skjønner jeg! :) Vi holder fortsatt på med de to nede midt på vi ;)
 
Lillemor har fått alle åtte fremme å plages veldig med de neste:( Er det fire som skal komme nå?

♡Malin♡14.06.2013♡
 
Oi, her popper det opp skjønner jeg! :) Vi holder fortsatt på med de to nede midt på vi ;)
Her har vi bare to i midten nede også:p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Lillemor har fått alle åtte fremme å plages veldig med de neste:( Er det fire som skal komme nå?

♡Malin♡14.06.2013♡
I følge Lirisi så er det 4 nå ja. Håper de kommer fort å smertefritt!

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app
 
Ser endel hvite kuler på en måte, men føler det har vært sånn en stund ten at det har skjedd noe. Særlig oppe ser jeg de, men der har hun ingen tenner enda. Noen som vet hvor lang tid det tar før tennene bryter ut sånn ca? :)
 
I følge Lirisi så er det 4 nå ja. Håper de kommer fort å smertefritt!

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app
Lillemor her holder et he@#$&&÷% liv.. bare surker på dagen, sovner greit men våkner mellom 01:00 og 04:00... Så er hun dritsur siden hun er trøtt..

♡Malin♡14.06.2013♡
 
Back
Topp