Jeksler.

Kaosbarn ilf.

Elsker forumet
Flere som har fått tenner "baki der" ?
Her har tuppa fått to tenner, fant jeg ut idag, dermed har hun 10 tenner! :) Så da satser jeg stort på at det er derfor hun har vært ekstremt sutrete og humørsyk de siste dagene!

Hun har heller ikke matlyst, så da er vel tennene forklaringen på det også.. Spise bare grillpølse her hvertfall.. :/

Ja, jeg oppdaget en jeksel på vei opp på venstre side nede.. Har kanskje spist litt dårlig i det siste, har ikke tenkt at det kan være derfor..

Jepp, nå er vi vel forhåpentligvis ferdig før toårsjekslene. Her har akkurat siste hjørnetanna brutt gjennom, så nå har  hun 16 tenner. Og hun vet å bruke dem også. Lille Glefs. 

Nei melissa har bare to tenner hun. Og de er ikke halveis oppe engang. Hun klager hele dagen og er aldri fornøyd, og har en klump baki der, så er kanskje derfor.. Men vi har mange slike dager foran oss, til større hun blir, til vondere blir det for henne når tenna finner ut at de skal komme..

*eim* skrev:
her er 14 tenner på plass.
de to hjørnetennene nede er ikke brutt helt igjennom enda, også mangler vi toårsjekslene selvfølgelig ;)

akkurat samme her :)

Han har styra med jekslene i over en månedt.. En er helt gjennom, de andre har hver sin tagg gjennom. I tillegg har den ene hjørnetanna kommet og de andre er nok på vei. Han har den siste tiden hatt mye løs mage, vært irritabel, og har hatt både forkjølelse og halsvirus. He, he, gleder meg til en laaaang tannpause før neste runde med jeksler kommer!

Her har han nå fått 10 tenner, og er kun de to jekslene nede han har slitt litt med. Men ikke gått hverken utover maten eller magen eller noe annet, kun litt sutring.

Her har han nå fått 10 tenner, og er kun de to jekslene nede han har slitt litt med. Men ikke gått hverken utover maten eller magen eller noe annet, kun litt sutring.

Her har Sebastian fått alle tennene sine, inkludert alle 2 års jekslene.. Han fikk 8-10 tenner samtidig. Har vært veldig heldig, lite sutring. Og ammer fortsatt, og lite biting og gnaging :)

Melissa har fortsatt bare TO tenner hun :(

Back
Topp