TauZa Forumet er livet 20 Okt 2010 #1 så plutselig at Ådne har en jeksel på vei nede tiil venstre.. hva heter de da? noen andre som får? tann nr 17!
så plutselig at Ådne har en jeksel på vei nede tiil venstre.. hva heter de da? noen andre som får? tann nr 17!
Lene1986 Forumet er livet 20 Okt 2010 #2 Mener å huske at sist jeg såg inni munnen hans var begge jekslene nede ute å de oppe på vei ut. Har heldigvis ingen plager med tennene...
Mener å huske at sist jeg såg inni munnen hans var begge jekslene nede ute å de oppe på vei ut. Har heldigvis ingen plager med tennene...
S sånja Gift med forumet 20 Okt 2010 #4 Er det ikke det som heter 2-års jekslene da? Plages han av de?
TauZa Forumet er livet 20 Okt 2010 #5 Svarte på innlegget ditt.. men så klikka d her! Når jeg tenker etter så er det sikkert det som har plaga han i det siste.. Han gråt jo i natt og sa han hadde vondt.. men fikk ikke ut av han hvor. Han er i tillegg sylteforkjøla så litt vanskelig å si hva som er hva.
Svarte på innlegget ditt.. men så klikka d her! Når jeg tenker etter så er det sikkert det som har plaga han i det siste.. Han gråt jo i natt og sa han hadde vondt.. men fikk ikke ut av han hvor. Han er i tillegg sylteforkjøla så litt vanskelig å si hva som er hva.
K KathMor Forumet er livet 20 Okt 2010 #6 ORIGINAL: Vand Skal de ha flere tenner? *LER* [:D][:D][:D] [8|][8D]
Tjukkaaa Forumet er livet 20 Okt 2010 #7 Jo det er toårsjekslene vell?[:)] EDIT:: Nei heter ikke de treårsjeksler?[8|][8D]
MeMyself Forumet er livet ❤️Mailykke 2022❤️ 20 Okt 2010 #8 Så plutselig i går at Malene hadde fått en ny jeksel! [:-][:D] Fikk bare sett på den ene siden da, så vet ikke om ho har fått begge ennå..
Så plutselig i går at Malene hadde fått en ny jeksel! [:-][:D] Fikk bare sett på den ene siden da, så vet ikke om ho har fått begge ennå..
..christine.. Forumet er livet VIP Snøfnuggene 2018 21 Okt 2010 #10 ORIGINAL: Anis Sofie har heldigvis fått hele tanngarden[8D] Felix også. Glad det er over siden han plages noe volsomt med tenner Mener jekselen heter 2års[;)]
ORIGINAL: Anis Sofie har heldigvis fått hele tanngarden[8D] Felix også. Glad det er over siden han plages noe volsomt med tenner Mener jekselen heter 2års[;)]
Medusa_83 Forumet er livet 21 Okt 2010 #11 Grattis med ny tann[:)] Her er det fortsatt bare 12 tenner...