Jeje..

Almyrida81

Forumet er livet
VIP
Sitter her og kjeder meg mens mannen ser på fotball.. Ikke heier han på noen av lagene heller.. [8|] Så HVA er vitsen?
Kunne jo kanskje ha lest litt, eller strikka eller rydda litt.. Men det gidder jeg jo ikke.. [:D]

Trallalalalalalala..

Vi skal forresten østover i påska.. Men skal bare være der fra fredag til mandag.. [8|] Det kommer til å bli MYE kjøring for så få dager altså.. [&o]

Du får sitte og følge med på alle de lekre mannebeina som løper rundt der da.. Hihi.

Hvorfor skal dere være så kort tid da?

Her er mannen ute på joggetur! Så jeg har tv og data for meg selv!! herlig!

Her er sambo på jobb, har tv og pc for meg selv. Mye bedre å sitte her enn å gjøre noe her, men nå har jeg ingenting som må gjøres før i morgen.

her er det 71 grader nord. Egentlig hadde det passet meg bra om G ville se fotball, for da kunne jeg sett ferdig sesong 1 av prison break - jeg har jo ikke fått sett noe siden OL var ferdig [8D]

Nå har jeg vært og smurt meg to skiver med brunost, og laget varm nesquick - deilig kvelds

Jeg har ikke fri mer enn 4 dager.. Så da blir det kort påskeferie.. [8D]
Men nå er de på overtid, så kampen er straks ferdig.. [;)]
Lurer på om jeg skal se Unge mødre i dag.. Skulle visst være fødsel der i dag..[:)]

Jeg har sitti og sett på det nå. Ingen skikkelig trykking enda, så jeg satt ikke her og hjalp til da.. [:-]

Kjett med så kort ferie da.. [&:]

Har svart deg!

KLem

Back
Topp