Jeje jenter

Delia

Saman er ein mindre aleine
Desemberskatter 2016
....

Hva med å prøve terapi eller noen lignende for å se om dere klarer å få samme syn på ting..
Egentli vet jeg ikke hva jeg skal skrive for har aldri opplevd det selv men håper dere finner en ordning på det[:)]

[&o]Huff trist frøken. Hva med å gå til famileterapeut eller familievernkontoret?

Som jeg har sagt til deg tidligere har vi våre runder her i heimen også, og jeg tenker ofte: gidder jeg dette? Men vi holder sammen enda, og skal ha barn og kjøpe hus (dersom vi finner noe). Men det  er ofte tøffe tak hvor jeg føler vi står langt fra hverandre, men det ordner seg alltid igjen.

Sender over en klem jeg[:)][:)]

ORIGINAL: suki

Det høres fryktelig vanskelig ut, å være i den situasjonen. Kan desverre ikke gi deg noen gode råd. Men håper dere finner en løsning på det og at dere greier å kommunisere godt med hverandre gjennom dette. Krangling er det værste som er, både for en selv og de rundt.

Jeg og samboern er også veldig forskjellige, både i væremåte og i meninger, men vi har vel bare innfunnet oss med våre forskjeller. Men vi må virkelig jobbe med å unngå store krangler. Ikke lett alltid, men må jo pga barna.

akkurat samme her...

Klarer bare ikke se klart..... Skjønner ikke hva som er riktig å gjøre her....[&o]

Back
Topp