Jejasgal

Litnogrund

Betatt av forumet
Så dæ i avisa :) Håper det ordner seg for dere! *krysser fingrene* [:)]

Edit: Hmm, trudde nicket ditt var med S , bomma litt da [:)]

tjo bing :) bytta nicke til det gamle igjen[:D]

hehe, skikkelig super kjendis jeg da[:-] ble regelrett headhunta inn til intervju pga mangel av bhg plass.. så håper kommunen får opp øynene nå altså[:@] dritt og kjipt at vi taper såååå mye penger pga ingen plass helt til august,så er spent å se om vi klarer å betjene lånene og ha nok til livsopphold[&o] så snakker jo på vegne av de resterende 140 stk som står på venteliste nå da..

du er ikke intr i treff her da siden vi er så få stk i finnmark/alta.. spør jo hvor du bor hen da[:-]

ORIGINAL: jejagal

hehe, skikkelig super kjendis jeg da[:-] ble regelrett headhunta inn til intervju pga mangel av bhg plass.. så håper kommunen får opp øynene nå altså[:@] dritt og kjipt at vi taper såååå mye penger pga ingen plass helt til august,så er spent å se om vi klarer å betjene lånene og ha nok til livsopphold[&o] så snakker jo på vegne av de resterende 140 stk som står på venteliste nå da..

du er ikke intr i treff her da siden vi er så få stk i finnmark/alta.. spør jo hvor du bor hen da[:-]

Kan være intr i treff.. tar mæ like lang tid til Tromsø som til alta.. bor midt i mella :)

Uff så kjipt å måtte tape så mye penger [:'(]

Ja, hadde vært morsomt med treff [:D] Akkurat nå har æ/vi litt travelt , sambo e mye borte og æ jobber litt når han e hjemme. Også har vi planlagt så og si alle helgene helt til bynnelsen av feb [8D]
Men e jo mulig at æ får presset inn en Alta-tur [:)]
Mange er vi fra Alta/Finnmark egentli?

ORIGINAL: tiansen

ORIGINAL: jejagal

Kan være intr i treff.. tar mæ like lang tid til Tromsø som til alta.. bor midt i mella :)

det hadde jo vært morsomt[:D] jeg er jo også i ganske mye jobb for tia,begynte i oktober for å forlnge permisjonen min da, men jobber annen vær uke og på jobbuka mi har jeg som regel kveldsvakter..
men hadde jo vært morsomt om vi fikk til ett treff.. kan jo høre med majon fra hammerfest om hun også planlegger en alta tur[:-]?

ORIGINAL: Litnogrund

Ja, hadde vært morsomt med treff [:D] Akkurat nå har æ/vi litt travelt , sambo e mye borte og æ jobber litt når han e hjemme. Også har vi planlagt så og si alle helgene helt til bynnelsen av feb [8D]

vist vi kan ta ett treff på sikt ca rundt februar/mars?
vi er vel noen her inne,men tror mange velger å holde seg anonym..
men du svarte meg ikke på spm mitt? langt unna byen bor du?? [:D]

ORIGINAL: ellemamma

ORIGINAL: Litnogrund

Æ kan joine dokker! bor utenfor Alta, men er ofte i Alta da vi har familie der [:D] hører til mai-gruppa og min er født 01 mai [:)]

ja det hadde jo bare vært koselig med flere finnmarkinger[:D][:D][:D]

Back
Topp