Jei, idag kom Svangerskapsdagboken =)

TapperDenPyseteDama

Glad i forumet
Idag kom endelig Svangerskapsdagboken, og jeg har kost meg med å skrive inn ting og tang [:)]
ÅÅå, så kos [:D]

Flere som skriver Svangerskapsdagbok?

Såå koselig[:D]

Nei, men jeg har tenkt tanken![:)] Hvor bestilte du den fra? Har sett i bokhandelen her jeg bor, men finner ingen[&o]

Hvor skal man registrere seg da?

Takk [:)]

ORIGINAL: *Lykkelig82*

Den er gratis,,man får den enten hos legen eller her på BV ,om du registerer deg [;)]

Man får da ikke Svangerskapsdagboken fra Schibsted gratis hos legen?
Dere mener den simple enkle man får her, ja.
Noe helt annet, det!

ORIGINAL: Siljemor88

Nei, men jeg har tenkt tanken![:)] Hvor bestilte du den fra? Har sett i bokhandelen her jeg bor, men finner ingen[&o]

www.schibsted.no

ORIGINAL: TapperDenPyseteDama

ORIGINAL: Siljemor88

www.schibsted.no

Tusen takk! Den jeg mente ja[:D]

Idag kom endelig Svangerskapsdagboken, og jeg har kost meg med å skrive inn ting og tang [:)]

Hvor lang tid tok det før du fikk den? Bestilte på fredag fra samme sted som deg.

her ; http://www.babyverden.no/Gratis-Boker/      [;)]

Jeg gikk inn på denne sida for å bestille, men da jeg trykte send, kom det bare error. Når jeg prøver nå får jeg bare beskjed om at jeg allerede har bestillt, men det har jeg jo ikke. Flere som har hatt problemer med dette?

ORIGINAL: rita.

her ; http://www.babyverden.no/Gratis-Boker/      [;)]

Jeg gikk inn på denne sida for å bestille, men da jeg trykte send, kom det bare error. Når jeg prøver nå får jeg bare beskjed om at jeg allerede har bestillt, men det har jeg jo ikke. Flere som har hatt problemer med dette?

Yepp,skjedde med meg og- men man får den for det om [;)]
Hvis du ikke gjør det, så kan du alltids stikke innom legekontoret,og få et eksemplar der ,
eller evt si ifra til BV !

ORIGINAL: LadyZ

Hvor lang tid tok det før du fikk den? Bestilte på fredag fra samme sted som deg.

Hm, tror jeg bestillte den den 8.
Værtfall da jeg laget tråden om den, og mener jeg bestillte den da.

Håper jeg får den i morgen da [:)] Siden jeg bestilte den 9. April :)

Back
Topp