jehu jehu

Emilieprinsessåmi

Gift med forumet
kl 11 reise eg inn å får bli me på fødselen t søss, hu har reist inn på sygehuse nå for å bli satt igang for vanne gikk i går. samboeren er med frem til 11 men då må han reisa så då øvetar eg[:D][:D][:D][:D]glede meg. å i løpet av dagen er jeg blitt tante[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Åhhååå.....det blir sikkert kjempespennende!
Kunne tenke meg å bli med på en fødsel selv jeg. Dattera mi på 17 fikk være med på fødselen når jeg fikk minstejenta, og hun syns det var megaspennende!
Lykke til. Du kommer til å få en opplevelse resten av livet :)

ORIGINAL: lisjemor

Åhhååå.....det blir sikkert kjempespennende!
Kunne tenke meg å bli med på en fødsel selv jeg. Dattera mi på 17 fikk være med på fødselen når jeg fikk minstejenta, og hun syns det var megaspennende!
Lykke til. Du kommer til å få en opplevelse resten av livet :)

ja gleder meg sykt masse[:D][:D][:D][:D]

Hvorfor må samboeren reise?? Jeg mener, hva er viktigere enn å bli pappa liksom? Men kjempeflott for deg da! Blir en flott opplevelse og ett minne for livet ja!

ORIGINAL: cella

Hvorfor må samboeren reise?? Jeg mener, hva er viktigere enn å bli pappa liksom? Men kjempeflott for deg da! Blir en flott opplevelse og ett minne for livet ja!

han MÅ på et krus i gjøvik som han ikke kommer seg unna, han er bare vikar der så viss han skal ha sjangs å få fast stilling. søs får ingen penga i pernisjonen så han e avhengige av denne jobben.

å så spennende [:D]
Masse lykke til til søsteren din [:)]

Så utrolig spennende [:D]

Masse lykke til og på forhånd: gratulere som tante [:D]

takk takk[:D][:D]

ORIGINAL: Emilieprinsessåmi

ORIGINAL: cella

han MÅ på et krus i gjøvik som han ikke kommer seg unna, han er bare vikar der så viss han skal ha sjangs å få fast stilling. søs får ingen penga i pernisjonen så han e avhengige av denne jobben.

Da skjønner jeg det! Da skal han ikke så langt unna der jeg bor da.

Back
Topp