Jegvilikkeleggemeg!!

namba

Forumet er livet
Jeg skjønner ikke hva det er som gjør at det er så mye kjekkere å sitte oppe om kveldene mens barna sover enn det er å legge seg. Jeg er jo trøtt, og alt jeg gjør er jo å sjekke bv og facebook uansett. Det er jo ikke som om jeg går glipp av noe, for det står jo der fortsatt i morgen. [;)] Jeg er litt som Albert Åberg merker jeg. Jeg skal bare...

Hehe, jeg og var sånn en stund helt til jeg skjønte at det var bedre å være uthvilt om morran [;)][8D]

Jeg er helt utslitt når kvelden kommer jeg, og gleder meg nesten til å legge meg.. skulle gjerne sittet oppe og vært sosial og nytt det å være barnefri, men det er opp sju om morgenen, og en skikkelig sint gutt hele dagen, så energien er rent ut lenge før ungene legger seg

Fornuften råder over lysten her, så jeg gikk og la meg like etter. Det som er så rart er at når det er mannen som skal stå opp med barna så legger jeg meg villig, men når jeg selv må opp, da er det så fristende å være litt Albert Åberg og bare nyte "fritiden". Jeg sover stort sett dårligere om natten når jeg har ansvaret, så det bidrar nok til at senga ikke frister.

Hvis du finner en løsning så ROP det ut! Aslak sliter med det samme.... [&:]

Jeg var nok sånn før - men nå sitter jeg og "dupper" når klokka har passer 23 på kvelden[8D] Nå ELSKER jeg å sove - til min manns store fortvilelse[8D][:D]

jeg kjenner meg sååå igjen namba... jeg kjenner veldig på den at døgnets beste tid er fra 23 på kvelden og utover... da er det helt stille i huset, og jeg får helt skrekken for senga.. men jeg har ogsåp tenkt det at jeg sover jo så dårølig allikevel.. at jeg ikke gidder å legge meg,, [8D][:D]

Back
Topp