jegleterikkeettertegnjegleterikkeettertegn...

MNJ

Elsker forumet
...men likevel må jeg bare spørre.................[;)]:

det er nesten en uke til jeg venter det fryktede tantebesøket [:o], men i går og dagen før det hadde jeg litt mensenmurringer. kan det være såkalte festesmerter? ei venninne sa det til meg en gang, men jeg må jo bare spørre dere, ekspertpanelet også[;)]

også en ting til. på pernille.info står det at kremet sekret (veldig klinisk nå) i dagene før eggløsning vanligvis betyr at livmorshinna bryter sammen. betyr det at liten spire er utelukket?[8|] jeg hadde kremet sekret i går, men ingenting i dag.
men det står jo også at det varierer fra kvinne til kvinne. jeg har vært gravid en gang før, og da hadde jeg sekret, hehe, i hytt og pine.

hilsen maria som ikke har tenkt å lukke opp døra dersom tante banker på.[:@]

Jeg har lest alle spørsmålsinnleggene til jordmor Monica her på babyverden og begrepet "festesmerter" ble tatt opp i ett av dem. Svaret hennes var noe sånt som at det hadde hun aldri hørt om...

Ville bare si at kremet utflod ikke utelikker graviditet, men er ganske vanlig hos mange som er gravide. Jeg hadde i allefall mye mer utflod, som var veldig kremete, før ikm nå enn ellers. Og nå var jo testen positiv.[:)]

Back
Topp