jegergryte?? anyone?

mammatil3lykketroll

Gift med forumet
Junibarna 2015
noen som veit at butikken nær dere selger toro jegergryte???? er godt ut av sortimentet her og har lett over alt etter den!! er jo sååå go!!!! noen som kan hjelpe med??? (hehe..faktisk sambo som spurte om eg ikke kunne høre her! hehe) veit d ikke har heilt me babyverden å gjør men anyway..hehe[;)][8D]

ORIGINAL: BollaPinnsvin79©

nå må du slutte for jeg blir sulten av alt matpratet hehe[:D]

sorry![;)]hehe...men tenkte at kanskje noen her kunne hjelpe meg! [8D]

skal kikke, men når jeg tenker på det, kan jeg ikke si å ha sett den på leeeeeeeenge....?!?! Utgått? men skal kikke etter, skal på butikken i morra.[;)]

Jeg kan kikke på Ultra eller Mega her..de bør ha, hvis det er noen som har[:)]

sorry, glemte det HELT i dag, men skal holde øynene opp for deg!!!

jeg kan se imorgen!
Skal jeg bare kjøpe inn noen for deg om hvis jeg finner....Evt hvor mange?

ORIGINAL: scorpio

jeg kan se imorgen!

åhh!!!ka snill du e!!!ja d kan du gjerne!!!hmm..kor mange...spørs ka datoen e d....men åssen ska vi gjør det me penga da???[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Theasinmamma

jeg kan se imorgen!

åhh!!!ka snill du e!!!ja d kan du gjerne!!!hmm..kor mange...spørs ka datoen e d....men åssen ska vi gjør det me penga da???[:D][:D][:D]

Pengene tar vi etterhvert
Ser om jeg finner først jeg...

jeg kan se imorgen!

Pengene tar vi etterhvert
Ser om jeg finner først jeg...

TAKK !!!![:D] du e en knupp!!!![:D]

lurer på om den kan ha gått ut, for jeg var inne på toro sine sider nå, og jeg finner ikke jegergryte lenger jeg...og der skal jo alle produktene være....[8|]

ja d e d eg trur d e...har nett sjekka sidene deira eg også..fikk ett tips me ei om å bruke ei oppskrift som står bak på viltsaus pakkane ..at den e go også..så får teste d..håper noen klare å finne gryta i noen butikka...

noen som har funne til meg :) ?

Sorry glemte det helt på fredag jeg.....skal se neste gang jeg er på en av de største matbutikkene!

Jeg stod å så på det sist uke! Skal se i morgen om de har flere jeg!![;)]

Jeg har funnet Rondane Viltgryte! Men kanskje ikke helt det du er på jakt etter?

Jeg har funnet Rondane Viltgryte! Men kanskje ikke helt det du er på jakt etter?

Tror det er "erstatteren" men desverre ikke med de samme ingrediensene.

Ser ut som at jegergryte har gått ut av sortementet ja!! [&o]

Back
Topp