jeg vurderer sterkt...

Reinbue

Forumet er livet
... et lite "uhell" om ikke så lenge. Selv om det er litt dumt da, men jeg klarer nesten ikke vente. Jeg tenker ikke på noe annet enn lillesøster (eller lillebror)

Hahahaha - stakkars Reinbue - du er virkelig BA B Y S Y K du [8D][:D][:D]

Hehe.. Skjønner deg veeeldig godt!!![:D]
Men vent til etter bryllupet da!!![8D][:D]

ja, det er jo det som er planen! Og jeg har jo allerede bestemt meg for kjole, så kan ikke bli tjukk nå :P hahaha.. Jeg blir sliten av meg selv!
Men om ca 9 mnd kan jeg bli gravid med god samvittighet

ORIGINAL: Reinbue

ja, det er jo det som er planen! Og jeg har jo allerede bestemt meg for kjole, så kan ikke bli tjukk nå :P hahaha.. Jeg blir sliten av meg selv!
Men om ca 9 mnd kan jeg bli gravid med god samvittighet

Du kommer ikke til å angre...[8D][:D]
Tenk alt det koselige du har tilgode da!!![:)][:)]

Og denne gangen har du en skikkelig mann tilstede hele tida, på godt og vondt!!![8D][:D][:D]

det er nesten det jeg gleder meg mest til. Det å kunne dele spark på utsiden av magen. Det å bli dulla med. Og Amund har jo ikke opplevd spebarnstid, så jeg gleder meg skikkelig til han skal få oppleve den fantastiske følelsen!! Og jeg gleder meg til han skal være med på fødselen, og se sitt barn bli født liksom! Hehe.. det er mye å glede seg til

Vent til etter bryllupet du [;)] De neste mnd går super fort med planlegging av bryllup og div. 

ORIGINAL: Reinbue

det er nesten det jeg gleder meg mest til. Det å kunne dele spark på utsiden av magen. Det å bli dulla med. Og Amund har jo ikke opplevd spebarnstid, så jeg gleder meg skikkelig til han skal få oppleve den fantastiske følelsen!! Og jeg gleder meg til han skal være med på fødselen, og se sitt barn bli født liksom! Hehe.. det er mye å glede seg til

Det er jo kjempespesielt å se kjæresten/mannen bli pappa.[:)] Du kan glede deg masse!![:D]

Back
Topp