Jeg visste at hun var sjenert, men

Vand

Forumet er livet
at det var SÅ gæle var jeg ikke klar over.....[&:]

Har vært hos naboen og naboungene ett par ganger denne uken. Og E turde ikke leke med de, satt kun på fanget mitt!!! Uansett hva jeg prøvde å ta henne med på, så var hun rett og slett så sjenert at hun kom løpende tilbake til meg[&:] Syns faktisk det var trist og leit, for hun virket redd...... Og ungene er kjempegreie unger, så ikke noe der!

Så nå må jeg ta meg sammen og dra på besøk til alle jeg kjenner[8D] Må få henne vant til andre mennesker enn oss i familien/slekta/bhg! [;)]

Sånn er snuppa også visse dager, men hun er en skeptiker av natur da... Skeptisk og sjenert og redd for støvsugeren, blenderen, miks-masteren, hårtørkeren osv.. Regner med det er noe hun kanskje vokser av seg. Jeg var hvertfall veldig lik henne når jeg var liten (ifølge mamma), og det er jo overhodet ikke sånn nå [:)]

merker at min er ganske lik. trenger å varmes opp litt!

men er vel som du sier, at en må øve på å bli mer varm i trøya[;)]

Jeg er ofte på besøk med Felix rundtom, så da blir han vant til nye barn. Men merker han holder seg litt igjen når det er volsome barn.

Du får nok bare reise oftere på besøk, svømmehall, ballbinge osv. Så komme hun over den verste sjernertheten.[:)]

Det var litt kjedelig å høre! Jeg har sett for meg Emmeli som DEN rakkerungen (snillt ment) som blir først til å "introdusere" seg for andre barn...

Men med god trening er jeg sikker på at det kommer til å gå seg til[:D].

ORIGINAL: ..christine..

Jeg er ofte på besøk med Felix rundtom, så da blir han vant til nye barn. Men merker han holder seg litt igjen når det er volsome barn.

Du får nok bare reise oftere på besøk, svømmehall, ballbinge osv. Så komme hun over den verste sjernertheten.[:)]

Jeg gjorde det med Ine, selv om hun aldri var sjenert! Men jeg kjenner i hverdagen at jeg klarer faktisk ikke å dra på besøk hit og dit! Blir ofte bare besøk til familien!

Og dermed har ikke Emmeli fått den erfaringen[:o] Jeg har ikke overskudd til det nå som jeg er "alenemor" frem til jul! Men jeg ser jo nå at vi MÅ dra hit og dit for å varme henne opp, la hun få den gode erfaringen!

Når vi er f.eks i svømmehall, stallen o.l, så er det ikke noe problem, for da er hun jo kun i lamme meg og storesøster.... Det er når det kommer fremmende og andre unger at hun "stivner til".....[&o]

ORIGINAL: Tjukkaaa

Det var litt kjedelig å høre! Jeg har sett for meg Emmeli som DEN rakkerungen (snillt ment) som blir først til å "introdusere" seg for andre barn...

Men med god trening er jeg sikker på at det kommer til å gå seg til[:D].

Nei, vet du, der har du sett for deg helt feil! [;)] Emmeli er en unge som er snill tvers gjennom (litt moro påfunn her og der, men det er bare koselig). Hun er egentlig ganske så rolig og leker for seg selv! [;)]

Maik1 si Emma og Emmeli er to motpoler!!! Emma er DEN rakkerungen (snilt ment) som buser frem og som jeg ALDRI har sett sjenert på noe vis. Emmeli blir litt småredd henne og prøver/ønsker aller helst å krype inn i meg igjen! [8D]

Back
Topp