Jeg vil....

silke

Gift med forumet
bli behandlet som en prinsesse......

Forlanger å bli hørt! Dette er tross alt en av de viktigeste dagene i livet. Skal jo snart føde..... snakk om timer liksom[:(]

HYYYYYYYYYYYL se meg.......

Litt frustrasjon til de rundt meg.... De oppfører seg som om alt er helt vanlig.....

Har ikke noe rier å snakke om enda, skal opp på kk til kontroll kl 20. Får se da hva de sier.[&:]

Er dritt lei.... og ingen bryr seg.....ARG

For noe drit å ikke bli behandlet som prinsesse da! Synes også du fortjener det! Denne ventetida må være helt for jævlig altså.. Men i morgen VET du jo at det er over hvertfall! [:D]

ORIGINAL: silke

Er dritt lei.... og ingen bryr seg.....ARG

Jeg bryr meg vennen!! [:)]

Hmm.... Får håpe du slipper å reise hjem igjen da hvertfall! Tar vel ikke lang tid før de setter deg i gang nå skulle en tru....

Så får du skrike og hyle litt så de der hjemme ser og hører deg[:D]

LYKKE TIL da hvertfall[:)] Misunnelsen er stoooooor[;)]

Er du klar over hvor mange minutt der er til i m....... Et hav[&:]

Ups en ri[8|].....Hadde en for to timer siden og....

Men skal de ikke gjøre noe før i mårra? Kan man gå en hel dag etter at vannet har gått asså? Litt grønn jeg skjønner jeg[&:]

[:D] Så hyggeli. Kanskje jeg blir pleid litt når jeg reiser opp på sykehuset[;)]

Joda vennen.. Er fullstendig klar over det! Du er kommet hjem fra føden igjen, før jeg rekker å komme meg dit! Skulle vært der å behandla deg som en prinsesse jeg.. Eller gitt mannen din et spark så han skjønner hva han skal gjøre!! *klemme*

Håper det [&:]

Regner jo med at de vet hva de gjør...
ORIGINAL: snuppa80

Men skal de ikke gjøre noe før i mårra? Kan man gå en hel dag etter at vannet har gått asså? Litt grønn jeg skjønner jeg[&:]

Hmm....[8|] En har jo ikke så mye valg annet enn å stole på dem - sjøl om jeg ikke veit om jeg klarer det når jeg er der sjøl..... Du får mase litt, og klage så kanskje det kan hjelpe?? Uff,a ingen gode råd her i gården[:o] Håper hun kommer snart hvertfall, tregingen[;)]

Skjønner ikke at alt anna skal plutseli være så mye viktigere... (vet jeg er urettferdig nå, han må gjøre ferdig noe jobb rel. Faktisk vikti. og kan ikke vente) Men jeg vil ikke forstå det [:@] hi hi.....

Jeg vil jeg vil, jeg vil......[:D]

Kjeder meg bare, det skjer ingenting.... Da kan jeg tendere til å bli en smule krevende......[:D][:D][:D]

ORIGINAL: lindaen

Joda vennen.. Er fullstendig klar over det! Du er kommet hjem fra føden igjen, før jeg rekker å komme meg dit! Skulle vært der å behandla deg som en prinsesse jeg.. Eller gitt mannen din et spark så han skjønner hva han skal gjøre!! *klemme*

Hehe.. Høres ut som vi lider av samme sykdom.. Sitter også her å kjeder meg.. Med drueklasen på magen å pcn på låra.. Nesten så jeg ringer samboern på jobb å sier at nå er det i gang.. Bare for å få han hjem..

Uff nå har du jo gått hele dagen og ventet så da kan jeg godt forstå at du er frustrert... [:'(]
Bare vent til riene setter skikkelig inn du så kanskje det blir fart i de hjemme og du selv blir lettet og rolig [;)]

Huff ikke skjedd noe mer enda...håper de tar godt vare på deg på sykehuset etterpå da[:)]
Sikkert ingen trøst, men heldigvis ikke så lenge til du får treffe lille babyen nå[:)]

Jeg bryr meg jeg også

ja men man har jo lov og være krevende når man går sånn[;)]

Stakkars deg Silke... I mine øyne er du vaffal en prinsesse!!

Tusen takk, dere er så altfor gode....[:)]

Nå logger jeg av. Skal jo opp nå snart......

Snakkes sikkert seinere i dag [:(]

Back
Topp