Jeg vil vite

ulfa

Glad i forumet
Juli13-jentene
Akkurat når fødselen starter. Hater å bare gå her og lure. Prøve å tolke alt som skjer. Kan dette være starten på noe, også bli skikkelig skuffet når alt dabber av igjen.. så fint det hadde vært om jeg visste akkurat dato og klokkeslett... jeg kan drømme:p

-------------------------
Therese 5. april 2009
Termin 21. juli 2013

hehehe... jeg har det på akkurat samme måten! Tolker alt som mulige tegn for så å bli drit skuffet etterpå! hehe..
Imorgen skal jeg til jordmor å da har jeg tenkt å syte så ufattelig til henne i håp om at hun sjekker meg eller sender meg på føden på sjekk!! haha.. Vil hilse på lille minien i magen nå.. vil ha kroppen min for meg selv igjen! Er sååååå lei! Fy søren altså!!! hehe

hehehe... jeg har det på akkurat samme måten! Tolker alt som mulige tegn for så å bli drit skuffet etterpå! hehe..
Imorgen skal jeg til jordmor å da har jeg tenkt å syte så ufattelig til henne i håp om at hun sjekker meg eller sender meg på føden på sjekk!! haha.. Vil hilse på lille minien i magen nå.. vil ha kroppen min for meg selv igjen! Er sååååå lei! Fy søren altså!!! hehe
Jordmoren min har sjekket meg på kontrollene siden jeg var 37 uker. Har hatt 3 strippinger. Mandag for en uke siden var jeg fullt modrn og 3cm åpning. Samme i går.. så jeg venter bare på rier eller at vannet skal gå, så er jeg i fødsel..
Men etter stripping i går har jeg hatt mye mere tak i både rygg og mage, men det stopper der, er ikke vondt nok eller regelmessig..

Therese 5. april 2009
Termin 21. juli 2013

Jordmoren min har sjekket meg på kontrollene siden jeg var 37 uker. Har hatt 3 strippinger. Mandag for en uke siden var jeg fullt modrn og 3cm åpning. Samme i går.. så jeg venter bare på rier eller at vannet skal gå, så er jeg i fødsel..
Men etter stripping i går har jeg hatt mye mere tak i både rygg og mage, men det stopper der, er ikke vondt nok eller regelmessig..

Therese 5. april 2009
Termin 21. juli 2013

ååh.. da kan det jo ikke være sååå lenge igjen for deg vel?! du vet nå iallefall at du har åpning! Jeg skulle ønske jeg fikk vite men jeg tviler på det for her er det ikke vanlig å sjekke og heller ikke strippe.. Drit kjipt! Sitter her 40 + 2 å aner ikke om jeg er moden i det hele tatt! Det er litt irriterende syns jeg! hehhe...
Håper for din del at det tar seg opp.. kjedelig å gå slik å vente.. blir litt gal i hodet til slutt! hehe.. :P

ååh.. da kan det jo ikke være sååå lenge igjen for deg vel?! du vet nå iallefall at du har åpning! Jeg skulle ønske jeg fikk vite men jeg tviler på det for her er det ikke vanlig å sjekke og heller ikke strippe.. Drit kjipt! Sitter her 40 + 2 å aner ikke om jeg er moden i det hele tatt! Det er litt irriterende syns jeg! hehhe...
Håper for din del at det tar seg opp.. kjedelig å gå slik å vente.. blir litt gal i hodet til slutt! hehe.. :P
Jeg hadde 2-3cm åpning den.dagen jeg var 37uker, og er i dag 39+4. Så man kan gå lenge med åpning, men håper selvfølgelig det snart er min tur:)
Aner ikke hva jeg skal gjøre for å få det til å ta seg opp.. om det er best å slappe av eller gå eller hva? Blit bare lei..
Er mange jordmødre som ikke vil sjekke, men nå er du kommet så langt at kanskje hun gjør det? Krysser fingrene for det:)
Therese 5. april 2009
Termin 21. juli 2013

Samme her. Termin i morgen og har ikke peiling på om jeg er moden. Kroppen min tuller fælt og har gjort det i ukesvis må. Masse lange vonde kynnere som ikke blir noe av, det murrer og stikker om hverandre og i dag er jeg kvalm og har vondt i ryggen. Blæh... Skal til jordmor på torsdag så om jeg ikke har født innen da så håper jeg at hun sjekker "ståa" :)

----------------------------
Termin 17. juli ❤

Back
Topp