Jeg vil vite nå...

Kaoleena

Elsker forumet
...om jeg er gravid eller ikke!!!!

Hater å ikke vite...[&:]  Har hatt begynnende menssmerter i to døgn nå, men ingen antydning til noe tante... Pleier ikke å ha smerter/murringer så lenge før hun kommer..........[8|] Har allerede brukt opp testene mine på tull... Har bestilt nye, men vet ikke når de kommer... Blir såå frustrert av dette her.......[:@]

IKM er på tirsdag... Det er alt for lenge til[:(]
 
Har egentlig bestemt meg før å vente til etter IKM... Kan jo være at tanta kommer... Føler jeg har sløst bort for mange tester allerede...[8|]
 
Ja, men jeg jobber hver dag fra 10 eller 11 til 18... Og sitter stort sett bare foran en PC-skjerm hele tiden... Er ikke lett å få tiden til å gå da...[&:] Men men... Takk for tipsene[:)]
 
Jeg syns også tiden går fryyyyktelig sent.. Men er vell slik når det er baby som står i hue på oss 24/7.. Samtidig så er det jo en utrolig spennende tid..
Håper du får en positiv test på tirsdag... Masse lykke til..
 
 
Kjenner meg så godt igjen........ Begynner å teste 3 eller 4 dager før IKM. Tenker at om jeg skulle være gravid så kanskje det ville vist allerede da. Men tester koster penger så det kan fort bli dyrt. Er vi gravide så får vi vite det og skal faktisk gå gravide i 8 måneder etter test. Håper ikke tanta kommer og at du derfor får en positiv test på tirsdag [:)]
 
e å utrolig utolmodig... har 4 dager til at jeg kan teste positiv... så det her på utregninga på datan.. har en test igjen.. æ slit nokka jævlig... buuuu huuu
 
ORIGINAL: Nesing


Kaoleena: du skal vel teste i dag? Blir spennende! Krysser fingre for deg og kaster ut nok en liten dose babystøv......


I følge tickeren min og siden min er på BV kan jeg teste i dag, men IKM er i morgen... Dessuten har jeg ingen tester...[8D] Har bestilt fra billige-tester.no og regner med at de kommer i morgen eller på onsdag... Tester så snart jeg får dem om TR ikke har kommet på besøk...[:)]
 
Ja, det hadde vært gøy om det gikk så fort[:)] Selv om jeg ikke hadde forventet det... Var innstilt på at det kunne ta tid...
 
Ser at dere bestiller tester på nettet, er de like sikre som de på apoteket ?
Tester er dyrt og siden jeg tester så  mye så burde nok også jeg benyttet meg av netthandel [8|]
 
 
ja det tror jeg.. de fire jeg bestillte betalte jeg 92 kr for... billig det.. egentlig skulle jeg ha bestillt flere.. når du bestiller fra utlandet bør du bestille under 200 kr
da slipper du å betale moms.
 
Har en CB igjen og skal bruke den om ikke mensen kommer den 25 juli. Jeg krysser fingrene for at jeg da ikke trenger fler  Men om vi må igang med en ny pp som er mest sannsynlig så skal jeg bestille.
 
Er adressen der bestiller fra billig-tester.no ?
 
www.billige-tester.no   [:)]
 
Back
Topp