hønepønemor
Gift med forumet
Og hun/han må være tilgjengelig på vestlandet, gjerne i nærheten av Bergen/Sotra... Ser på dette som enesete mulighet til å finne ut om endel ting, som f.eks utroskap osv....Noen som kan anbefale noen??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: _Wannabe_
ORIGINAL: ericsinmams
Og hun/han må være tilgjengelig på vestlandet, gjerne i nærheten av Bergen/Sotra... Ser på dette som enesete mulighet til å finne ut om endel ting, som f.eks utroskap osv....Noen som kan anbefale noen??
det er vel ikke eneste muligheten vel?[:D]
Jo, det ER det[:D], har prøvd ALT annet, så dette er eneste siste utvei, hvis ikke du vet om noen smarte trix da?
ORIGINAL: susien
ja jeg vet om en!!![:)][:)]
Mmm på Åsane senter er det i 3etg med pizzariaen der en hudpleiesalong.. Og der kommer det en dame som spår..
Hun som har hudpleiesalongen er moren t en venninne av meg, og venninnen min har vokst opp med henne.. Jeg vet at hun er veldig flink og det er ikke noe tøys og tull!!
Husker ikke nr dit, men tror det bare er EN hudpleiesalong på senteret (ikke Arken) så hvis du ringer der og snakker med hun som eier salongen, så kan nok hun hjelpe deg.. Anbefaler henne!!!
ja jeg vet om en!!![:)][:)]
Mmm på Åsane senter er det i 3etg med pizzariaen der en hudpleiesalong.. Og der kommer det en dame som spår..
Hun som har hudpleiesalongen er moren t en venninne av meg, og venninnen min har vokst opp med henne.. Jeg vet at hun er veldig flink og det er ikke noe tøys og tull!!
Husker ikke nr dit, men tror det bare er EN hudpleiesalong på senteret (ikke Arken) så hvis du ringer der og snakker med hun som eier salongen, så kan nok hun hjelpe deg.. Anbefaler henne!!!
ORIGINAL: skytte70
På en kafe i marken er det en som heter Hope ( uttales på engelsk, men hun er norsk) som spår, tror kafeen heter aura eller noe sånt. Hun skal være flink, lykke til[:D]
Bare hyggelig du:):) Det er litt dyrt asså.. tror hun tar 800kr..tror jeg!!! men verdt det!!!!!