Jeg vil til mamma!! :(

Lykkenerkjærlighet

Forelsket i forumet
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Jeg har ekstremkvalme og helgeperm fra sykehuset. Og bare ligger i senga og spyr og spyr i bøtta. Samboer tar seg av mini og meg alene og springer i trappene og blir sliten. Skulle ønske mamma bodde her å kunne holde håret mitt å dusje meg å dulle sånn mammaer gjør!

Å god bedring, stakkars deg og dere. Håper du snart blir bedre!

Huff, stakkars deg! Håper det går over snart, det må jo bare være utrolig slitsomt... ønsker deg god bedring! :)

Huff :( høres helt forferdelig ut. Forstår godt du vil til mamman din :) De vet nøyaktig hva en trenger når en ligger nede for telling :) håper du snart blir bedre!

Uff! Høres ikke noe godt ut i det hele tatt! ;( håper du blir bedre snart, og får være hjemme på heltid igjen! God bedring klemmer sendes herfra :)

Uff! Det der er jo helt forferdelig, jeg hadde også ropt på mamma om jeg var deg!

God bedring! Kanskje mammaen din kan komme på besøk?;)

Sent from my ST21i using BV Forum mobile app

Tusen takk for det :) Ble akuttinnlagt idag. I veldig dårlig forfatning. Så får ikke være dagpasient på en stund. Men er bedre å være på sykehuset å få hjelp enn hjemme å spy seg fordervet altså. Har fått doblet dosen med kvalmestillende idag og mye intravenøst. 2-åringen min var nettop her. Å han sa: Mamma må isje grina, eg komme igjen i mårå :)

masse god bedring! :) Herlig sagt av 2 åringen din da!

Men skjønner at det kan være greit å ha mamman sin når enn er dårlig. Selv skulle jeg ønske at jeg hadde den muligheten. Er ikke dårlig, men ha noen å spørre om ting. Men det var ikke de korta jeg fikk utdelt. Og når mini blir født, er det 7 år siden mamma døde. :(

Åhh det var trist å høre =( Jeg har allefall min mamma jeg kan snakke med over telefon som trøster meg. Det du har opplevd er min største skrekk. Håper du har en annen omsorgsperson som kan være der for deg istedet for en mamma?

Back
Topp