Jeg vil takke alle dere fantastiske jenter!

stjernebarnet

Elsker forumet
Jeg vil takke alle dere fantastiske jenter her inne for all støtten jeg har fått! Selv om vi ikke ennå vet hva som skjer, vil jeg takke allerede. Det er så varmende for hjertet at dere strekker ut hånden og sender gode tanker min vei, jeg som egentlig er en fremmed. Viste mannen min hva dere hadde skrevet i går når jeg la ut innlegget mitt, og han sa at det var utrolig fint gjort av alle sammen. Det er godt å ha noen å prate med, selv om spiren er en hemmelighet.

Så tusen takk til alle dere fantastiske jenter!

Håper alt er som det skal og at det bare var en uskyldig blødning!!<3

aaaaewww....så koselig, og må si meg SÅ enig !!!!  
Så bestemmer vi nå at dette SKAL gå bra, ingen fler får lov å forlate dette forumet nå [:D]

Ååååååååååå, så utrolig fint av deg å lage denne søte tråden oppi denne vanskelige tiden[:)] Håper virkelig at det bare var en liten blødning og at vi får beholde deg her inne hos oss[:)]

Mange klemmer til deg[:)]

Må jo være snille med alle dere snille damer [:)] og det hjelper meg til å tenke positivt[:)] Og så må jeg bare få si noe som skjedde nå. Lillegutten så bomullsdotten på armen min. "Stakkars mamma. Blåsa på". Så blåste han på og gav mammaen en suss. DET varmer et mammahjerte det!

Ble helt rørt når jeg leste innlegget ditt, jeg[:)]

Selvfølgelig må vi støtte og hjelpe hverandre her inne, skulle bare mangle[:)][:)]

Håper du får et skikkelig oppløftende svar på prøven din

Ååååååååååååå, så utrolig søt han er[:)][:)] Jeg smelter helt[:)] Det må være godt å ha han der oppi alt dette[:)]

ORIGINAL: SkattIMagenSnart

Ble helt rørt når jeg leste innlegget ditt, jeg[:)]

Selvfølgelig må vi støtte og hjelpe hverandre her inne, skulle bare mangle[:)][:)]

Håper du får et skikkelig oppløftende svar på prøven din

Selvfølgelig mener jeg og[:)]

Lykke til!

Back
Topp