Jeg vil spille mer..

ORIGINAL: *Lola*

Ok safen er åpen...hva gjør jeg med saksen? Og hva skjer med den esken inni der?

Hvilke tall brukte du på trekantene?

hvilket tall er firkanten? Men når jeg vil bruke nøkkler og det hvite arket så får jeg ikke brukt det,kommer en sirkel med et kryss i så får jeg ikke brukt det..noen som vet hvorfor jeg ikke får brukt de?

ORIGINAL: taita81

hvilket tall er firkanten? Men når jeg vil bruke nøkkler og det hvite arket så får jeg ikke brukt det,kommer en sirkel med et kryss i så får jeg ikke brukt det..noen som vet hvorfor jeg ikke får brukt de?

Slå på tvn, tallet blinker i ett sek før den slår seg av..

ORIGINAL: novembersnuppe

ORIGINAL: Mims

Ok safen er åpen...hva gjør jeg med saksen? Og hva skjer med den esken inni der?

Vanlig trekant(skuffen) dørhåndtak-nøkkelhull
Oppned-trekant(teppet+vinduet) stille klokka, se på teppet, se hva prikken i vinduet "tegner" (et tall)

Altså 5? Har brukt både det og 2,men blir feil uansett.
Får opp tallet tre på matta,men det funker ikke[:'(]

Latterlig,mente trekanten..hehe..går i surr her. Men fatter ikke hvorfor jeg ikke får brukt nøklene mine??

ORIGINAL: Elinex

ORIGINAL: Monsilar

hva er x??

x`en finn du på maleriet ved senga..

men skjønner ikke hva den er lik forde jeg

Hvis du ser på maleriet, så har den 4 firkanten fra toppen på venstre side ett kryss på seg, hvis du da ser litt til venstre så er d ett = tegn i samme farge som krysset, og ved siden av der e d og ett tall av strekene mellom figurene.. [8D] Håper du skjønner.. [;)] Er forskjellige tall for hver spiller skjønner du, ellers skulle du gjerne fått tallet hos mæ.. [:D]

Nå har jeg prøvd sikkert 20 ganger. 5 på trekant, 3 på den opp ned, og de nye tallene på de andre hver gang!! Bare error.. helt merkelig!

Latterlig,mente trekanten..hehe..går i surr her. Men fatter ikke hvorfor jeg ikke får brukt nøklene mine??

Du må holde inne museknappen mens du sikter det røde krysset i nøkkelhullet, så slipper du[;)]

hva er x??

x`en finn du på maleriet ved senga..

men skjønner ikke hva den er lik forde jeg

Hvis du ser på maleriet, så har den 4 firkanten fra toppen på venstre side ett kryss på seg, hvis du da ser litt til venstre så er d ett = tegn i samme farge som krysset, og ved siden av der e d og ett tall av strekene mellom figurene.. [8D] Håper du skjønner.. [;)] Er forskjellige tall for hver spiller skjønner du, ellers skulle du gjerne fått tallet hos mæ.. [:D]

ja nå så jeg det! takk!![:D]

firkanten får du opp så vidt det er på TV, hvis du skrur den på og venter til den blir blå..
De rød kryssa som kommer er sikte..  så bare dra nøkklen og hold det røde krysset over låsene der du skal låse opp :)

Vanlig trekant(skuffen) dørhåndtak-nøkkelhull
Oppned-trekant(teppet+vinduet) stille klokka, se på teppet, se hva prikken i vinduet "tegner" (et tall)

Altså 5? Har brukt både det og 2,men blir feil uansett.
Får opp tallet tre på matta,men det funker ikke[:'(]

Spørs på regnestykket i skuffen om det er pluss eller minus... Svaret blir enten 5 eller 9.  

Mitt er minus, altså det blir fem,men det funker ikke[8|]

Jeg har ikke noe blankt ark....hvorhen??? har bare det med koden til safen osv...

Tror d lå til venstre under senga.. Men e ikke sikker på at æ huska rett.. [8|]

Starta spillet på nytt, og da åpnet safen seg med en gang! Tydeligvis noe feil der istad ja...[:'(]

Æ kom mæ ut!! [:D] (tror æ nu iallefall.. [8D] Sto to be continued, og når æ trykte neste fikk æ bare beskjed om at siden ikke kunne vises.. [8|])

Fant det blanke arket, men får det ikke under døra....[8|] Im stuck....!!

Bruk saksa på arket før du putta d under døra igjen.. [;)]

UTE!![:)]

ORIGINAL: CogJ

men hvordan gjør man det da?

papiret under døren

hva med saksen?

klipp papiret

Får ikke klipt [&:]

ute[:D]

Back
Topp