Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: taita81
hvilket tall er firkanten? Men når jeg vil bruke nøkkler og det hvite arket så får jeg ikke brukt det,kommer en sirkel med et kryss i så får jeg ikke brukt det..noen som vet hvorfor jeg ikke får brukt de?
ORIGINAL: novembersnuppe
ORIGINAL: Mims
ORIGINAL: *Lola*
Ok safen er åpen...hva gjør jeg med saksen? Og hva skjer med den esken inni der?
Hvilke tall brukte du på trekantene?
Vanlig trekant(skuffen) dørhåndtak-nøkkelhull
Oppned-trekant(teppet+vinduet) stille klokka, se på teppet, se hva prikken i vinduet "tegner" (et tall)
ORIGINAL: MimsLatterlig,mente trekanten..hehe..går i surr her. Men fatter ikke hvorfor jeg ikke får brukt nøklene mine??
hvilket tall er firkanten? Men når jeg vil bruke nøkkler og det hvite arket så får jeg ikke brukt det,kommer en sirkel med et kryss i så får jeg ikke brukt det..noen som vet hvorfor jeg ikke får brukt de?
Slå på tvn, tallet blinker i ett sek før den slår seg av..
ORIGINAL: Elinex
ORIGINAL: Monsilar
hva er x??
x`en finn du på maleriet ved senga..
men skjønner ikke hva den er lik forde jeg
ORIGINAL: MimsLatterlig,mente trekanten..hehe..går i surr her. Men fatter ikke hvorfor jeg ikke får brukt nøklene mine??
Slå på tvn, tallet blinker i ett sek før den slår seg av..
hva er x??
x`en finn du på maleriet ved senga..
men skjønner ikke hva den er lik forde jeg
Hvis du ser på maleriet, så har den 4 firkanten fra toppen på venstre side ett kryss på seg, hvis du da ser litt til venstre så er d ett = tegn i samme farge som krysset, og ved siden av der e d og ett tall av strekene mellom figurene.. [8D] Håper du skjønner.. [;)] Er forskjellige tall for hver spiller skjønner du, ellers skulle du gjerne fått tallet hos mæ.. [:D]
ORIGINAL: *Lola*
Ok safen er åpen...hva gjør jeg med saksen? Og hva skjer med den esken inni der?
Hvilke tall brukte du på trekantene?
Vanlig trekant(skuffen) dørhåndtak-nøkkelhull
Oppned-trekant(teppet+vinduet) stille klokka, se på teppet, se hva prikken i vinduet "tegner" (et tall)
Altså 5? Har brukt både det og 2,men blir feil uansett.
Får opp tallet tre på matta,men det funker ikke[:'(]
Spørs på regnestykket i skuffen om det er pluss eller minus... Svaret blir enten 5 eller 9.
ORIGINAL: CogJ
men hvordan gjør man det da?
papiret under døren
hva med saksen?
klipp papiret