Jeg vil spille et lett escape...

Arielle_

Forumet er livet
VIP
❤ Aprilbarna19 ❤
Noen som har noe..???

Hm, denne har jeg jo gjort føør.. Men prøver en gang til.. Sikkert glemt det meste iom at jeg ikke fant det ut selv, men leste hva de andre gjorde[8D]

Løft på ting, se i skuffer og skap, bak bilder osv om du finner ting du kan bruke til noe..
Man kan også fjerne lyspæren i taket der også skal man bruke den til en annen lampe..

Hvit skrift: Ved hver smilesmiley er det en løsning. Marker bare litt og litt da[8D]
Bare spør om konkrete ting, så kan jeg komme med hint også!

[:)]Ta lyspæra ut av lampa i taket. Ta ut lyspæra fra lampa på nattbordet og sett i den første.
Så må du finne en svart nøkkel, husker ikke helt hvor den vaaar..[&:] Tror den er under bøkene over sengen, sjekk ihvertfall der nå! Med den må du åpne skapet ved vasken, der finner du ledning til lampa som du setter i stikkontakten til venstre for nattbordet.

[:)]I ene skuffen ved PCn finner du en bok, bla litt ut i den så finner du en kode, den skal du taste inn på den kodegreia på nattbordet, da går sengen inn i veggen, og du kan skru på lampen ved nattbordet.

[:)]Så må du gå på PCn og sjekke det som ligger på desktopen. Der må du sjekke kjemisettet ved vasken og trykke på de søylene slik at fargene i søylene tilsvarer fargene i kjemisettet, da kommer du frem til en kode som du skal bruke.

[:)]Den koden skal du bruke til skapet ved vasken. Der finner du et hjelpemiddel.

[:)]Hammeren du fant under skapet ved vasken skal du bruke til å slå på gulvet der hvor sengen sto, er en bit som er ødelagt der. Der finner du et hjelpemiddel.

[:)]Nøkkelen du fant under gulvet skal du bruke til skapet under PC'n der finner du flere hjelpemidler.

Jeg får ikke til den der "foot of the door about three times" HVOR på døra er det?

Edit: plutseli kom den [8D]

Men nå har jeg planta treet og alt det der,funnet stigen.....hva nå..???

[:)] I skapet som du åpnet under PCn finner du en boks med et frø og en oppskrift på.. Også en ting til jeg ikke husker helt [8D] Du må gjøre som på tegningen.

[:)] Bruk spaden og grav et hull der hvor det ødelagte gulvet var, putt frøet oppi og grav over. Gjør så det som sto på tegningen.. Ha på vann.

[:)] I vasken ligger det en kopp, den må du fylle med vann, men først må du finne den vrideren til vasken. Fyll da opp koppen og ha vann over jorda. Sørg for at lyset er påslått.

[:)] Vrideren til vasken ligger bak PCn...

[:)] Se på PC'n du har fått mail, les den og gjør det som står. Hint til hvor du skal sparke har Sanka skrevet lengere opp, var bare flaks hos meg[8D] Så går døren opp!

[:)] Inne i kottet finner du noe oppi bøtta, noe på hylla og en stige. Stigen skal du bruke til å klatre opp i en luke og hente ned enda et hjelpemiddel.

[:)] Oppe i luka finner du en fyrstikkeske, den skal du bruke til å tenne på veken ved kjemisettet.

[:)] På hylla i skapet finner du et kort som du skal bruke under et av bildene, der finner du enda en ledetråd...

Kordan fikk dokker vanna frøet??

Får jo ikke vann av den krana.. [>:]

ORIGINAL: Sanka

ORIGINAL: [K]

Men nå har jeg planta treet og alt det der,funnet stigen.....hva nå..???
Skudd på lyset også?
Stigen setter du der kalenderen er, og opp der er det ei takluke greie, må få ut fyrstikkene.

Oppi bøtta ligger det noe, inni kottet og oppå¨hylla inni kottet

Fant det ut[:D][:D]

ORIGINAL: Monsilar

Må finne håndtaket til den krana, tips: ligger bak noe[:)]

ORIGINAL: Monsilar

Du må finne knotten som du skur på krana med..=)
Husker søren ikke hvor jeg fant den.[&:]

Da har jeg tent på den dingsen.....now what..??
Har gjort alt det andre..

Back
Topp