Jaaaa... Ligger våken siden kl 2 i natt .. Er så trøtt , så trøtt .. Men, får jeg sove? NEI! Ingen sovestillng vil samarbeide med meg.. Noen fler som er våkne? Gitt opp jeg nå
Lykkelig gravid![Red heart :heart: ❤️](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/2764.png)
Lykkelig gravid
![Red heart :heart: ❤️](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/2764.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres godt ut. Er så sliten av å jobbe nå.Sov ikke så mye i natt jeg heller, men mer enn deg. Sovna kjempeseint, og ble vekke veldig tidlig av noen sterke spark og slag inni magen![]()
Ganske frustrerende, men jeg jobber nå kun 40 % (dvs 3,5 timer daglig mandag-fredag i stedet for 8 timer!), og da går det liksom greit til tross for lite søvn og ingen energi. Også har jeg skrudd ned forventningene til hva jeg skal få gjort..
Ikke hjelper det at det er høst, mørkt og regn ute heller
Blir litt skremt av at alle sier det bare blir verre og verre jo nærmere termin man kommer, hehe, men i forhold til hvor lenge vi har vært gravide er det ikke lenge igjen![]()
Så vi får holde ut de få ukene som er igjen![]()
Jeg pinet meg lenge i jobb jeg og, tilslutt så tenkte jeg fader eller, ingen som takker meg uansett om jeg sitter her med smerter . Hør på kroppen å sykemeld deg om du kanEg er mer sliten når eg står opp enn når eg legger meg. Og hele kroppen verker. Blir gal av å få så lite søvn!
Jobber 50 % enda. Men eg tror eg kaster inn håndkleet. Hatt søvnproblemer i nesten to måneder. Dette går ikke mer... :-(
Etter å ha surfet gjennom svangerskapet så langt, er det vel bare rett og rimelig at eg også skulle få noen plager![]()
Vi får vel bare venne oss til det velSov ikke så mye i natt jeg heller, men mer enn deg. Sovna kjempeseint, og ble vekke veldig tidlig av noen sterke spark og slag inni magen![]()
Ganske frustrerende, men jeg jobber nå kun 40 % (dvs 3,5 timer daglig mandag-fredag i stedet for 8 timer!), og da går det liksom greit til tross for lite søvn og ingen energi. Også har jeg skrudd ned forventningene til hva jeg skal få gjort..
Ikke hjelper det at det er høst, mørkt og regn ute heller
Blir litt skremt av at alle sier det bare blir verre og verre jo nærmere termin man kommer, hehe, men i forhold til hvor lenge vi har vært gravide er det ikke lenge igjen![]()
Så vi får holde ut de få ukene som er igjen![]()
Jeg har hatt problemer med å sove siden i sommer pga. at hun er så aktiv og at jeg sliter med urolige bein når jeg skal legge meg og kan dermed enten ligge våken i timesvis eller, hvis jeg sovner med en gang så våkner jeg i 3-4 tiden og får ikke sove igjen
Det blir jo ikke noe mer søvn etter at hun er kommet til verden, men da får i hvert fall blæra mi fri, de urolige beina har gitt seg og jeg kan sove i hvilken pokkers stilling jeg vil!
Har hatt et veldig problemfritt svangerskap (er i uke 33), men er sykemeldt 30% nå pga. søvnproblemene.