M *Maik1* Forumet er livet 18 Apr 2011 #1 bilder av påskepynta hjem[:D][:D][:D][:D] Vis meg bilder sånn at jeg får rydda her hjemme[8D]
babyensmamma Blir kjent med forumet 18 Apr 2011 #2 Jeg har ikke pyntet enda, men viser gjerne bilde i morgen når jeg har fått plukket kvister og hengt på mine nye heklede påskeegg! [:)]
Jeg har ikke pyntet enda, men viser gjerne bilde i morgen når jeg har fått plukket kvister og hengt på mine nye heklede påskeegg! [:)]
babyensmamma Blir kjent med forumet 19 Apr 2011 #3 Og dette er all påskepynten som blir i år, en bukett med gule tulipaner og noen gåsunger med egg på! [:)] Som er mye finere i virkeligheten enn på bilde, noen fotograf er jeg tydeligvis ikke! [:-]
Og dette er all påskepynten som blir i år, en bukett med gule tulipaner og noen gåsunger med egg på! [:)] Som er mye finere i virkeligheten enn på bilde, noen fotograf er jeg tydeligvis ikke! [:-]
T Teddyboy Forelsket i forumet 20 Apr 2011 #6 Ikke så veldig mye pynt, bare litt her og der.Også ute på trappa,da,. selvfølgelig!