jeg vil se....

Lena89

Gift med forumet
bryllups kjolen du selv brukte eller drømme kjolen.. jeg trenger litt inspirasjon[:D]

Er ikke gift og tror aldri jeg blir det, så får vise penepenekjolen til Dita von Teese.

nå fikk du meg til å åpne ebay igjen... det er så mange nyyydelige kjoler der :)

og btw dresden: jeg hadde GIFTA meg med Dita om hun bare ville [8D]

ORIGINAL: Snorkmaiden

nå fikk du meg til å åpne ebay igjen... det er så mange nyyydelige kjoler der :)

på ebay?? må seeee... hihi

ORIGINAL: lena89

ja, også så mye billigere !
når vi skal ha bryllup, (jeg og samboeren, ikke Dita og jeg [8D] ) skal jeg dra i en brudesalong og finne ut hvilken stil som passer meg, også skal jeg finne drømmekjolen på ebay, og betale en brøkdel av summen ;) og de fleste syr etter dine mål :)

ORIGINAL: lena89

ja, også så mye billigere !
når vi skal ha bryllup, (jeg og samboeren, ikke Dita og jeg [8D] ) skal jeg dra i en brudesalong og finne ut hvilken stil som passer meg, også skal jeg finne drømmekjolen på ebay, og betale en brøkdel av summen ;) og de fleste syr etter dine mål :)

var mange NYDELIGE kjoler på ebay... mange kjoler jeg vil kjøpe nå med en gang hahaha.. huff..

var mange NYDELIGE kjoler på ebay... mange kjoler jeg vil kjøpe nå med en gang hahaha.. huff..

Kan bli sånn akkurat passe dyrt :)

Min drømmekjole så eg brukte når me gifta oss september 2009

nydelig kjole og nydelige deg.. har også lyst på en med rødt på..

kjempe stilig.. liker at kjolen er litt utradisjonell

ORIGINAL: Lindakbj

Min drømmekjole så eg brukte når me gifta oss september 2009

Åååå, såå fiiin!!!

ORIGINAL: Sanka

gooosh sååå nydlig

Back
Topp