jeg vil se tattoveringene deres

Laguna

Glad i forumet
har dere lyst til å vise meg tattoveringene deres? veldig lyst til å se i alle varianter - skriv gjerne hvorfor du tok den[:)]

Tok denne for litt over ett år siden, bilde er tatt samme dagen som jeg tok den, derfor den ser litt rød ut [8|]

Tok den for å ha et minne om englegutten min som nå er den klareste og fineste stjerna på himmelen

Ikke quote

Tok denne i sommer [:)]
Er veldig glad i katter og syns den passa veldig fint. Er 5 stjerner fordi jeg har 5 katter [:D]

Kjempefin tattoo Villitrusa!!

ORIGINAL: Chibi

Er veldig glad i katter og syns den passa veldig fint. Er 5 stjerner fordi jeg har 5 katter [:D]

Så søtt[:D][:D]

ORIGINAL: ElineSmåen

Tok denne for litt over ett år siden, bilde er tatt samme dagen som jeg tok den, derfor den ser litt rød ut [8|]

Tok den for å ha et minne om englegutten min som nå er den klareste og fineste stjerna på himmelen

Syns det var en veldig fin tanke [:)]

Har hjerte i midten for eg tok den rett etter vi giftet oss, og så hadde eg hjerte brudebukett[:)]

denne tok jeg da jeg var 13år, ville egentlig ha noe under foten, men tatovøren nektet for jeg wr så jævlig kilen

denne ble laget fordi jeg hadde tre (en foran på puppen og to på ryggraden) som ikke passet sammen

til minne om onkelen min, som døde alt for brått.

navnet, nattasang og fødselsdato og klokkeslettet til Jubel

også driver jeg med en halfsleeve på høyre underarm og har ett kinesisktegn til + en pil på hønebenet

Betyr:

Remember death. Remember to live.

ORIGINAL: tuppamaara

Betyr:

Den er nydelig,helt fantastisk fin[:D][:D][:D][:D][:D]

Jeg orker ikke bruke photoshop og "slanke" meg bare for å vise frem...
Det er tatt rett etter fødselen i dusjen! Haha!

Den er bare halvferdig fordi jeg ble gravid og måtte ta pause...
Skal bli full back...

Solen er fra jeg var 18 og tegna selv.
Navnet på sønnen min, og skal bli noen nydelige blomster med blader og strå som fletter navnet inn i alt..
På andre siden vet jeg ikke helt ennå...

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Betyr:

Takk takk :-)
Jeg synes din tattoo er utrolig fin. Har lyst på en på samme plass, men er redd det blir for vondt [8|]

Betyr:

Takk takk :-)
Jeg synes din tattoo er utrolig fin. Har lyst på en på samme plass, men er redd det blir for vondt [8|]

Tusen takk =)=)
Ja den gjorde dritvondt,men ikke hele tiden..var steder som var verre enn andre,så det gikk helt fint[:D]

ORIGINAL: Chibi

Den synes jeg var skikkelig flott [:)]

borte

ORIGINAL: ElineSmåen

Syns det var en veldig fin tanke [:)]

Tusen takk [:)]

Back
Topp