Jeg vil se magehus!!!

~Blikk~

Elsker forumet
Rett og slett!

Vis meg ditt magehus, nå må de vises frem i en egen bildetråd her syns jeg!

Du først

20+4En liten kul som garantert blir VANVITTIG mye større snart! Sleng ut et bilde da 

Så herlig kul du har closetta!
Jeg skal prøve å få tatt bilde, men er aleine hjemme uten speil...

Inni her bor skatten vår19+3

Ser dere bildet? Jeg plages sånn med å få lagt ut

nei ser ikke bild

åååh  

Mitt magehus  17 + 4 :D
Fikk det enderlig til å legge ut bilde

Nydelige magehuse dere 2 over har

~LillMi~ WOW! Du har skikkelig flott kul du

Jeg har faktisk ikke tatt et eneste magebilde enda :-/

closetta skrev:
~LillMi~ WOW! Du har skikkelig flott kul du

Kjenner jeg faktisk blir litt flau og brydd når jeg ser de søte kulene deres og sammenligner med bildet jeg la ut...

Toneliza skrev:
Jeg har faktisk ikke tatt et eneste magebilde enda :-/

Da er det virkelig på tide!!!Husker jeg angret stort sist for at jeg bare tok noen få bilder, men går rett i den samme fella denne gangen...

Ikke for seint da Toneliza 
Jeg har heller ikke tatt bilder før jeg ble minnet på det nå.... Av graviditeten med førstemann har jeg bilder fra hver uke f.o.m uke 12... Men det er vel sånn det er med andre-tredje osv?!

For noe tull!! Jeg ser ikke gravid ut og ingen tror jeg er gravid Jeg savner magen og skulle faktisk skrive til deg istad at jeg er sjalu på din flotte kul Med førstemann hadde jeg kjempe kul og denne gang har den ikke kommet og jeg trodde den skulle komme kjapt (SLIK SOM ALLE SIER) men jeg venter og det ser bare ut som jeg har spist en hamburger for mye

Flotte mager! Selv ser jeg bare feit ut, så har ikke tatt ett eneste magebilde enda.. Lurer på når magen kommer denne gangen. Forrige gang begynte kulen å komme i uke 12, er nå 17+1, og ser som sagt bare feit ut...

19+5

lmk88 skrev:
Sniker litt ;)

Nydelig mage LillMi ;)

Alltid greit med sniking så lenge det hagler komplimenterTakk snuppa!

Back
Topp