Jeg vil se bilder av

¤Mamma06og08¤

September 2013 <3
Mai-mammaene[:D][:D][:D][:D]

Haha!! Skulle finne et bilde fra facebook og kom over dette!! Fra i fjor sommer, prøvde å hoppe på miniski.. Jaja.. Til mitt forsvar var jeg her nyoperert, og ikke mer enn et par mnd siden jeg lå rett ut og var gravid:) Og så er det et falskt inntrykk av at jeg er sporty, for det er jeg absolutt ikke!! Men festlig, jaaa!!!

fra bursdan min ifjor [:)]

haha, så kule bilder Merri24! [:D] du ser jo skikkelig sporty ut da, ser jo at du har muskler osv [;)]

Dåårlig mobilbilde som var alt for mørkt. Har lysna det i PS og det ble ikke akkurat bedre[8D]

ORIGINAL: 3xS

haha, så kule bilder Merri24! [:D] du ser jo skikkelig sporty ut da, ser jo at du har muskler osv [;)]

Haha! Hvor de musklene kommer fra aner jeg ikke!

Men veldig gøy å se bilder av dere! Får mer et ansikt å skrive til:)

Egentlig hadde det vært artig å få til et treff! Er jo bare en liten gjeng her nå, så det trenger jo ikke bli et så digert opplegg..

ORIGINAL: Merri24

ORIGINAL: 3xS

Haha! Hvor de musklene kommer fra aner jeg ikke!

Men veldig gøy å se bilder av dere! Får mer et ansikt å skrive til:)

Egentlig hadde det vært artig å få til et treff! Er jo bare en liten gjeng her nå, så det trenger jo ikke bli et så digert opplegg..

Var ikke så mange som ville vise seg da[8D]
Ja hadde vært gøy med treff[:D]

Her er jeg[8D]

Har ett gammelt ett der <--------- :) får ikke til å laste opp nyere bilde med mobilen :)

Back
Topp