Jeg vil se bilde av..

Kimsi

Forumet er livet
gulvet ditt!!!
Vi sliter sånn med å velge hvilket gulv vi skal legge i huset!!

Help øss!!!! [:D][:D][:D]

Fint om du legger ved navn [:)]

har ikke bilde desverre, men har tregulv anno 1930 eller noe[:D]

HEr vi bor nå har vi vanlig eikeparkett.. Ikke det lekreste, men praktisk mtp at man ikke ser støv så godt..[8D]

Forrige leilighet vi pusset opp selv hadde vi Pergo sitt Marbau-laminat. Nyyydelig farge! ;) Se på denne linken.

http://www.pergo.com/nb-no/Forbruker/Produkter/Laminatgulv/

Mørkt gulv er peeeent med lyse vegger syns jeg! Lykke til på gulvjakt!

Vi har kjøpt en mørk laminat. Har valgt laminat da parkett blir fort merker i om man mister noe og vi orker ikke det med små barn. Men vi har valgt og legge varmekabler på alle gulv så da blir det varmt og godt selv med laminat.

Vi har en litt mørk laminat, og ikke parkett av samme grunner som Sandrine sier. Vi har også varme i gulvene, så derfor blir det ikke kaldt.

Men dersom du ikke har varme i gulvene, bør du nok vurdere parkett el., slik at ikke gulvene blir kalde.

Vi har gråspekkete fliser i hele 1etg, bortsett fra hovedstua. Sambo har laget forskjellige mønstre med dem.
Er veldig fornøyd med det. I stua har vi kirsebærparkett.

Ja, d blir laminat her også, ja. Vi MÅ ha vannbårenvarme i 1.etg, så da trenger vi ikke tenke på at d blir kalde gulv.

Jeg vil ikke ha mørke gulv, selv om d er kjeeeempe fint! Er ikke så gira på å gå å vaske gulv hele tiden [:D]

Liker veldig godt "drivved" farge. Men vi får se hva vi ender opp med.
Sambo liker veldig godt skipsgulv igjen...

Men TAKK for alle bidrag!!
Vil gjerne se flere!!!!! [:D][:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: Kimsi

Ja, d blir laminat her også, ja. Vi MÅ ha vannbårenvarme i 1.etg, så da trenger vi ikke tenke på at d blir kalde gulv.

Jeg vil ikke ha mørke gulv, selv om d er kjeeeempe fint! Er ikke så gira på å gå å vaske gulv hele tiden [:D]

Liker veldig godt "drivved" farge. Men vi får se hva vi ender opp med.
Sambo liker veldig godt skipsgulv igjen...

Men TAKK for alle bidrag!!
Vil gjerne se flere!!!!! [:D][:D][:D][:D][:D]

vi har lys laminat, ala "bjørk" kjøkkenserien fra IKEA.. VELDIG kaldt!! [:)] men deilig med vannbåren varme da[;)] ville heller hatt mørkere!! [:D]

Du kan ta en titt på denne linken. Er mange forslag til flere rom her:)
http://www.hellvikhus.no/ferdighus/bildeGalleri.aspx?nodeid=5032

Vil bare si at for at du ikke skal se støvet så godt så må du har gulv med "liv i". Altså litt spraglete gulv, skjønner?
Du ser like godt støv på helt lyse flater som på helt mørke flater.

Hilsen ei med gulv med liv og støv [:D]

Back
Topp