TinaCelineeey
Forumet er livet
fin med hatt[:)]

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: rilo
Haha[:D] Najs, Tina!![:D][:D]
PETUNIA!!! Tequila-tunge til tross, så utrolig pen du er!! Jeg vil ha håret ditt!![:D]
ORIGINAL: PetuniaPickleBottom
PETUNIA!!! Tequila-tunge til tross, så utrolig pen du er!! Jeg vil ha håret ditt!![:D]
Så koselig sagt! Nå ble jeg glad! [:D]
Håret mitt?? Dette rottereiret kan du få gratis av meg! hihi *ønsker seg veeeeldig kort hår*
Så koselig sagt! Nå ble jeg glad! [:D]
Håret mitt?? Dette rottereiret kan du få gratis av meg! hihi *ønsker seg veeeeldig kort hår*
Nei, nei nei! Aldri finne på å klippe av krøllene!! Dessuten har du den fargen som jeg vil ha,men aldri klarer å få. Farger du det, eller har du den fargen naturlig?
Nei, den fagen var ikke naturlig... Har sånn kjempekjedelig komunegrått, jeg... Hater hårfargen min! hehe Ja, det er tykt, tungt, krøllete og umulig å ha med å gjøre! hehe Klipte meg kort etter bryllupet, men aldri mer! Trivdes utrolig godt med frisyren men det var et forbanna pes hver morgen å stelle og style og styre! [:'(]
Nei, den fagen var ikke naturlig... Har sånn kjempekjedelig komunegrått, jeg... Hater hårfargen min! hehe Ja, det er tykt, tungt, krøllete og umulig å ha med å gjøre! hehe Klipte meg kort etter bryllupet, men aldri mer! Trivdes utrolig godt med frisyren men det var et forbanna pes hver morgen å stelle og style og styre! [:'(]
Umulig til tross, fint er det[:D]