Jeg vil se arr...

*Snuppo+1+1*

Forumet er livet
VIP
*poff*

ORIGINAL: Hoppande TeltPlugg

Har stort sett berre småarr på heile kroppen ette svangerskapskløe. Å ett på tongo ette at eg beit ne avnår eg va lito..[:D]

Men eg må sei at sånn rosa Pierretrusa har eg og![:D]

Sant de er gode?? og stilige i fargene...hehe.
(måtte jo pynte meg for bildet sin del)

ORIGINAL: DivaAnnie

Au det så vondt ut! Hva slags operasjon har du tatt?

nyretransplantasjon.

har ikke bilder på denne pc, men har mange arr rundtomkring halsen + arr etter tracheostomi. Arr etter dren i lunga på ene siden.
30 cm langt arr på h. kne + 30 cm lang arr på hver oft etter hofte operasjoner. + endel andre ar mange andre plasser etter div undersøkelser.

ORIGINAL: Nesing

Har svært mange arr på kroppen etter operasjoner, men vil ikke vise dem frem ettersom jeg får stygge arr [&:]. Har diabetes og mine operasjonssår gror dårlig. Arrene blir derfor brede og stygge. Får dessuten bestandig infeksjon. Synes arret ditt ser bra ut kun fire mnd etter nyretransplantasjonen. Håper det går bra med deg fremover! [:)][:)]
syns du det ser bra ut?
jeg syns det ser grufullt ut...

BTW det går bra så langt ihvertfall...[:D][:D]

Hvis du vil minimere arret kan du jo prøve sånn silikongelé som de har på apoteket? :)

http://www.apotek1.no/spor-apotek1/hud-og-haar/hvordan-kan-jeg-redusere-synligheten-av-arr
http://www.aconordic.no/kelo-cote/sp_rsmal_og_svar.aspx

Her er ks arret mitt... (er gravid på detta bildet da, men det forstår dere vel[:)])

Kel-cote har hjulpet en del etter bukplastikkarr, jeg har ikke prøvd den selv, bryr meg ikke så hardt om det stygge lange arret på magen egentlig, eller, gjør jo det, men, jeg har gitt opp.. [8D]

Det viktigste en bør huske etter en operasjon er å tape arret, det hjelper veldig!!

Prøvde å ta blide av arret mitt på ryggen via et speil, men det ble ikke så godt.

ORIGINAL: Eier av en gutt

Prøvde å ta blide av arret mitt på ryggen via et speil, men det ble ikke så godt.

au... hvorfor har du dette arret?

ORIGINAL: Snuppo og Sneipen

Hadde en skjev ryggvirvel som lekte sløv kniv på nerven. De knakk opp ryggen og rettet det opp slik at nerven ikke skulle ryke, og jeg bli lam. Har minimalt med ettervirkninger av det idag. Var vel en 9 år den gang så det er en stund siden.

ORIGINAL: Snuppo og Sneipen

Hadde en skjev ryggvirvel som lekte sløv kniv på nerven. De knakk opp ryggen og rettet det opp slik at nerven ikke skulle ryke, og jeg bli lam. Har minimalt med ettervirkninger av det idag. Var vel en 9 år den gang så det er en stund siden.
Oj det hørtes voldsomt ut.

bra at de ordnet deg da[:D]

Back
Topp