Jeg vil også være med!

Carebear

Andre møte med forumet
Jeg testet positvt i forrige uke, er nå 4+4. For oss klaffet det etter 3. pp - det var en utrolig herlig følelse å se krysset, kunne nesten ikke tro det var sant!

Så gøy med klubb for de som har tremin i samme måned! Blir sikkert ekstra gøy når vi har kommet litt lenger og det har begynt å skje litt mer.

Jeg er veldig utålmodig, har lyst til å fortelle det til vordende besteforeldre og venner, men skal vente til det har gått 12 uker. Når skal dere fortelle? Kanskje dere har gjort det allerede?

velkommen Carebear!!! og gratulerer med den lille i magen!![:D][:D][:D]
jeg testa også positivt i forrige uke, og er nå 5+6, termin 11. august i følge termin-kalkulatoren[:)]
for oss klaffa det i 2pp, og vi planen er å vente med å fortelle det til 12 uker er passert....men jeg skal til lege i uke 10 ca, og hvis alt har gått bra til da, skal vi nok fortelle foreldrene våre det da...GLEDER MEG!! men de andre får vente[:)]

Jeg skal også til legen i uke 10.[:)] Hva kommer til å skje da egentlig, vet du det? Blodprøver, urinprøve, ssamtale om livsstil(?)...hva mer? Blir spennende!

jeg tror de tar blod- og urinprøve. noen tar en gyn-undersøkelse også, men leste på en tråd at mange har slutta med det nå, dersom det ikke er noe ekstarordinært.
jeg er ganske spent selv jeg...har jo vært gravid (endte i sa[:(]), da var jeg hos lege i uke 6 tror jeg. bestilte time før jeg hadde første blødning da...så når jeg kom til legen hadde jeg et svangerskap som hadde abortfare-skyen hengende over seg. og jeg fikk en legestudent som ikke visste noenting! det var helt grusomt....og hun gjorde ikke alt som de egentlig skal da, så mine erfaringer er litt skada av dette møtet da....men når jeg var hos fastlegen et par uker senere hadde jeg med urinprøve, de tok blodprøve og han tok en gyn-u på meg. og vi prata litt om ting og tang.

men jeg fikk ikke bøker eller sånn informasjon (fikk det hos mannen min sin fastlege da...) og det syntes jeg var rart. og fikk heller ikke sånne papirer som man skal ha.

så kortfattet: jeg er like spent som deg jeg[:D]

Uff :maria, leit å høre om den vonde opplevelsen din med SA og dårlig legestudent. Men flott at du er gravid igjen da!
Kan jeg spørre hvordan du "fant ut" at du hadde abortfare-skyen hengende over ditt forrige svangerskap? Blødde du eller var det legen som konstanterte det da du kom dit? Er helt grønn på området skjønner du..og er livredd for å miste[:(]
Er redd for å miste og ikke merke noe, for så å komme til legen og få en trist beskjed der. Ser jaggu frem mot å få 1. trimester overstått!

Hei Carebear!

Velkommen hit og gratulerer med spiren!

Takk, takk - det blir spennende å følge med her inne!

Back
Topp