fruluna Forumet er livet 29 Mar 2007 #1 Ingen her inne som driver med det da?? Aldri hatt en eneste tupperting jeg [:D][:D] (men vil ikke handle på Finn eller noe nei.. [&:])
Ingen her inne som driver med det da?? Aldri hatt en eneste tupperting jeg [:D][:D] (men vil ikke handle på Finn eller noe nei.. [&:])
Emba_Larsen Forumet er livet 29 Mar 2007 #2 jeg shoppa her jeg[;)] gjennom macelik[:D][:D] hun skreiv om at hun skulle ha tupperware party, så jeg tok kontakt å fikk handla gjennom henne[;)] men vet at mygg her inne er tupperware forhandler [;)] du kan jo ta kontakt med henne? [:)]
jeg shoppa her jeg[;)] gjennom macelik[:D][:D] hun skreiv om at hun skulle ha tupperware party, så jeg tok kontakt å fikk handla gjennom henne[;)] men vet at mygg her inne er tupperware forhandler [;)] du kan jo ta kontakt med henne? [:)]
LilleLavendel Forumet er livet 29 Mar 2007 #3 oi! JEG VIL OGSÅ! Jeg ønsker meg sånne is-på-pinne-former til å lage is selv og sette i frysern....da får man bare sjekke opp det.!:)
oi! JEG VIL OGSÅ! Jeg ønsker meg sånne is-på-pinne-former til å lage is selv og sette i frysern....da får man bare sjekke opp det.!:)
fruluna Forumet er livet 29 Mar 2007 #4 Da hører jeg med macelik, for hun kjenner jeg litt til herfra [:)]
fruluna Forumet er livet 29 Mar 2007 #6 Er hun?? Å ja men da er det jo greit!!! Handler jo av henne såklart da hvis jeg finner noe jeg har lyst på [:D][:D]
Er hun?? Å ja men da er det jo greit!!! Handler jo av henne såklart da hvis jeg finner noe jeg har lyst på [:D][:D]
Grokka Elsker forumet 29 Mar 2007 #7 jeg er forhandler.... hva vil du ha? send meg pm vist du vil ha katalog og evt spørsmål!
Grokka Elsker forumet 29 Mar 2007 #8 hihi.. jeg er på tur til å lege opp jeg! Men er det noen som vil ha noe så bare si i fra! jeg kan holde på litt til jeg!
hihi.. jeg er på tur til å lege opp jeg! Men er det noen som vil ha noe så bare si i fra! jeg kan holde på litt til jeg!
fruluna Forumet er livet 29 Mar 2007 #11 Ja det hadde vært snilt vet du!! [:D] Titter inne på kjøp og salg jeg da [:)]
fruluna Forumet er livet 29 Mar 2007 #12 Ja den er grei! Vet egentlig ikke hva jeg vil ha jeg.. Ville plutselig bare ha tupperware [:D][:D]
T trudes Glad i forumet 29 Mar 2007 #14 Ingen her inne som driver med det da?? Aldri hatt en eneste tupperting jeg o oioi, drevet med tupper før og har huset fullt[&:]vil ikke ha en ting til hell gitt
Ingen her inne som driver med det da?? Aldri hatt en eneste tupperting jeg o oioi, drevet med tupper før og har huset fullt[&:]vil ikke ha en ting til hell gitt