JEG VIL OGSÅ LÆRE Å HEKLE!!

Klarforbaby

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
*Aprilbaby 2018*
Hvordan har dere lært det? Finnst det sider på internett hvor de forklarer det? Vil begynde med et pannebånd eller noe?

hjeeelp [:D]

Her kan du lære deg: http://garnstudio.com/lang/no/skole/index.php

[:D]

dropsdesign[:)] Bekki har vært til nytte hun og[;)]

Kan alle lære å hekle eller må man være fingernem??
Det frister jo litt å prøve seg når jeg ser alle de fine hekle- og strikkeriene til damene her inne... *lurerpå* Eier jo lite tålmodighet, men hadde vært koselig med en hobby[:)]

ORIGINAL: Mommy86

Det frister jo litt å prøve seg når jeg ser alle de fine hekle- og strikkeriene til damene her inne... *lurerpå* Eier jo lite tålmodighet, men hadde vært koselig med en hobby[:)]

begynner du, så begynner jeg mommy[;)]

trooo meg, jeg kan ikke sånn... og trodde aaaaaaaldri det skulle gå....

for fingrene mine er heeelt.....[8D] men etter litt prøving, jo visst... JEG KAN!!!!

DU KAN!!!![:D][:D][:D][:D]

Jaggu...[;)] Kanskje jeg skulle prøve da. KINERSEN; blir du med i garnbutikken neste uke???? Jeg blir litt når jeg ikke får til ting, og kommer nok til å spørre om HELE tiden[8D]

Jaggu...[;)] Kanskje jeg skulle prøve da. KINERSEN; blir du med i garnbutikken neste uke???? Jeg blir litt når jeg ikke får til ting, og kommer nok til å spørre om HELE tiden[8D]

JAAA!jeg er så med i garnbutikken neste uke!!Å jeeze,hva er det jeg begir meg ut på[;)]

Back
Topp