jeg vil og...

AB

Forumet er livet
Jeg vil og klage.. for det er så godt å klage...
Jeg er kvalm, dårlig i magen, sulten selv om jeg akkurat spiste... hunden min maser å vil ut på tur, mens jeg helst bare vil sitte her foran data`n å bli firkantet i øyan. Jeg er bekymret for at alt jeg stapper i meg skal gjøre at jeg mister babyen min, jeg synes jeg stapper i meg alt for mye usundt, men det er jo så godt[:(]
Jeg vil har biff som nesten ikke er stekt og masse kaffe.. jeg vil at tida skal gå fortere så vi kan fortelle alle at vi skal få baby.. for det gleder vi oss jo tross alt til[:D]

oi.. det var godt.. takk for klageforumet...

Uff og æsj, stakkar deg, AB!! Men du kan trøste deg litt med at jeg spiste masse rart sist jeg var gravid, og du ser jo hvor fint det gikk med Karoline!! Men jeg spiste ikke rå biff, da.. hehe Bare spis ei gulrot en gang i blant, så får du bedre samvittighet.. hehe. Og som sagt gjør det ingenting om du baker litt og tar det med til Stavanger[:D][:D]

Og så kan du jo si alt du vil om graviditeten til meg, så hjelper det kanskje litt på at du vil fortelle det til andre.. Neida, vet det er vanskelig, men....: YOU CAN DO IT!!!!

Masse store klemmer!!!

det er godt å ha deg lisemor[:)]
Snart skal jeg bake å komme til stavanger med det[:D]

å jeg er veldig glad for at vi kan prate om babyer å sånt...!!

STORE KLEMMER!

Back
Topp