Jeg vil møte babyen min NÅ!!

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
Hva er galt med meg? Om 15 dager er jeg tre barna mor, hvorfor kan jeg ikke bare nyte tiden med gullguttene mine, før mamma blir ammestasjon?

Holdt yngste mann hjemme i dag og planlegger og holde eldste mann hjemme fredag for hygge. Har kost meg med minsten i dag, men når jeg ligger her med ryggverk og hetetokter kan jeg ikke annet enn å ønske meg selv i fødsel;)

Her blir det sikker fødepizza i helgen, men det ender vel bare i halsbrann. Min fornuftige side vet jo at ungen kommer når den er klar- ikke når mor er klar..... Dessverre!

Skjer jo mye kos de nærmeste dagene - kan jeg ikke bare slå meg til ro med det og nyte det?? Tror hjernen min går i spinn snart;)

Beklager verdens mest sytete innlegg:) lover å komme sterkere tilbake i morgen.

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Det er lov å syte! Når man går slik på slutten og syns alt er tungt og slitsomt og bare lengter etter å få den lille i armene.
Vi får satse på fullmånen på søndag at den gjør susen! Masse lykke til og krysser fingrene for fødsel nærmeste dagene :)

Venter en gutt 1. Juli 2013!

Åååh.. Kjenner meg så grådig igjen! Jeg har 27 dager igjen til termin å jeg holder på å bli sprø ved tanken!! Har så mye vondter å føler meg som en hval.. Uff! Prøver også p kose meg med jentungen men jeg ender opp med å bli irritert Fordi jeg ikke klarer å holde tritt med henne på grunn av magen :( gleder meg til å kunne leke med henne igjen ordentlig :) nå skal jeg ta med meg det sure trynet mitt i seng å håpe på at dagen i morgen blir bedre! Hehe..

Termin 16 Juli

Tror nok det er flere faktorer som spiller inn uten at du tenker over det.
Du vil sikkert veldig gjerne føde i stedet for ks og føler litt presset for det... Da blir man litt utålmodig og stresset.. Du er jo fullstendig klar over hva du føler.. Og ser to sider av saken. Jeg synes ikke vi skal ha dårlig samvittighet for å bli utålmodige. Synes det er bra jeg.. Da vet du at du er klar. Med begge mine forrige var jeg akkurat slik. Jeg omtrent gren fordi jeg ville så gjerne føde. Nå er jeg ikke kommet "der" enda.. Jeg går rundt å håper at den følelsen snart skal komme.. Da vet jeg liksom at jeg er klar også. Er noe med å være mentalt tilstede når vi skal gjennom en fødsel.

You go girl!!!

Gutt 13.06.06
Gutt 16.09.08
Termin 5. Juli

Tror nok det er flere faktorer som spiller inn uten at du tenker over det.
Du vil sikkert veldig gjerne føde i stedet for ks og føler litt presset for det... Da blir man litt utålmodig og stresset.. Du er jo fullstendig klar over hva du føler.. Og ser to sider av saken. Jeg synes ikke vi skal ha dårlig samvittighet for å bli utålmodige. Synes det er bra jeg.. Da vet du at du er klar. Med begge mine forrige var jeg akkurat slik. Jeg omtrent gren fordi jeg ville så gjerne føde. Nå er jeg ikke kommet "der" enda.. Jeg går rundt å håper at den følelsen snart skal komme.. Da vet jeg liksom at jeg er klar også. Er noe med å være mentalt tilstede når vi skal gjennom en fødsel.

You go girl!!!

Gutt 13.06.06
Gutt 16.09.08
Termin 5. Juli
Takk for fine ord;)

Kjenner meg veldig godt igjen! Lå våken i hele natt med vonde maserier, og trodde tilslutt at dette måtte være the real thing, men da jeg ga opp å prøve å sove/slappe av gjennom riene kl. 6.30 på morgenen, da dabbet det av igjen :( Nå er jeg trøtt, sliten og drittlei og vil bare bli ferdig.

Disse siste ukene er virkelig en tålmodighetsprøve...

Ohhhh yeah.. Jeg føler med dere..

Kjenner meg veldig godt igjen! Lå våken i hele natt med vonde maserier, og trodde tilslutt at dette måtte være the real thing, men da jeg ga opp å prøve å sove/slappe av gjennom riene kl. 6.30 på morgenen, da dabbet det av igjen :( Nå er jeg trøtt, sliten og drittlei og vil bare bli ferdig.

Disse siste ukene er virkelig en tålmodighetsprøve...
Hadde det sånn forrige natten - Håper vi snart møtes på føden på SIV!

Hadde det sånn forrige natten - Håper vi snart møtes på føden på SIV!

Ja, det hadde vært toppen å møtes der :) Nok en natt med vonde tak i magen og lite søvn, men i løpet av noen timer gikk det over til vanlige kynnere. Fikk konstatert at alt er som det skal hos legen i dag da, så da er det bare å smøre seg med tålmodighet.

Back
Topp