twinanne Forumet er livet 4 Feb 2008 #2 ORIGINAL: hegemw bli gravid snart!!!!!!!!!!!!!!!!!!! vil vil vil vil Jeg slenger meg med på denne jeg, så kanskje det skjer dersom vi skriker høyt nok, jeg er med i støtte foeningen din[:D][:D]
ORIGINAL: hegemw bli gravid snart!!!!!!!!!!!!!!!!!!! vil vil vil vil Jeg slenger meg med på denne jeg, så kanskje det skjer dersom vi skriker høyt nok, jeg er med i støtte foeningen din[:D][:D]
hegemw Forumet er livet 4 Feb 2008 #3 takk, jo flere jo bedre, kanskje noen hører på oss denne gangen :)
twinanne Forumet er livet 4 Feb 2008 #4 ORIGINAL: hegemw takk, jo flere jo bedre, kanskje noen hører på oss denne gangen :) Ja nå må vi stå på her,lenge leve fedrelandet flere nordmenn trenger vi, så stå på jenter[:D] Eh...jeg håper at dere ikke tolker det som propaganda den er kanskje litt på kanten[:D][:D]
ORIGINAL: hegemw takk, jo flere jo bedre, kanskje noen hører på oss denne gangen :) Ja nå må vi stå på her,lenge leve fedrelandet flere nordmenn trenger vi, så stå på jenter[:D] Eh...jeg håper at dere ikke tolker det som propaganda den er kanskje litt på kanten[:D][:D]
S Sess1976 Forelsket i forumet 5 Feb 2008 #8 ORIGINAL: hegemw bli gravid snart!!!!!!!!!!!!!!!!!!! vil vil vil vil Jepp, jeg er med...[;)]
VilSåGjerne Forumet er livet 5 Feb 2008 #9 ORIGINAL: hegemw bli gravid snart!!!!!!!!!!!!!!!!!!! vil vil vil vil snart????? eg vil bli no eg[:D]
*Bobbo* Forumet er livet 5 Feb 2008 #10 ORIGINAL: hegemw bli gravid snart!!!!!!!!!!!!!!!!!!! vil vil vil vil Jeg VIL også...
Guria Elsker forumet 5 Feb 2008 #11 ORIGINAL: hegemw bli gravid snart!!!!!!!!!!!!!!!!!!! vil vil vil vil [:D]